niedziela, 14 sierpnia 2022

Zasłużyłaś na karę pielęgniarko [opowiadanie erotyczne]

Dzisiaj ci rozkazuję. Bo byłaś niegrzeczna. Mam wypunktować?

  1. Oglądasz serial z erotycznymi scenami. Patrzysz na kutasy. Masturbujesz się gdy nie ma mnie w domu. Siedzisz bez majtek w swoim fotelu.
  2. Gdy nie było mnie w domu pokazywałaś swoje gorące jak piekło ciało nieznajomemu, a on stojąc w przedpokoju spuścił się w slipy.
  3. Klęczałaś przed kurierem a on trzepał kutasa tuż przy twojej twarzy i spuścił się na twoje słodkie, nieduże cycki.
  4. Widziałem przez kamerkę w sypialni jak kurier posuwa się od tyłu. Jak dzika kocica wypięłaś bezczelnie przed nim swoją dupcię, pokazałaś mu wszystkie swoje dziury, a on cię zerżnął w cipkę.

Dlatego zasłużyłaś na karę.  


Opalałaś się na balkonie. Umówiłem się z Kontrabasistą w niedzielę, na 14:00. Chwilę wcześniej umyłem się w czekoladowym żelu pod prysznic. On przyszedł punktualnie. Powiedziałem żeby poszedł do łazienki i umył się żelem pomarańczowym. Nie byłaś niczego świadoma.

Zawołałem cię do domu. Oto co zobaczyłaś i nie ukrywam, że widać było w twoim zachowaniu zaskoczenie, ale nawet odrobinę wkurwienia. Nie wiedziałaś czy to sen, czy jawa. Dwa twarde, niemal identyczne kutasy. Wierny Fan jak widać już zerknął do kuferka na bieliznę i zawiesił na swoim twoje pończochy, które miałaś na sobie w nocy w szpitalu.

Rozkazałem ci byś podeszła i pocałowała w główki nasze męskości. Od razu wyczułaś zapach czekolady i pomarańczy. Powiedziałem, że czeka nas erotyczna gra, a ty będziesz nam służyć.

- Stań przed nim – powiedziałem.

Podeszłaś do Wiernego Fana i spojrzałaś w dół. Jego kutas był nieco zarośnięty i gotowy do działania.

- Uklęknij przed nim – rozkazałem.

Spojrzałaś na mnie i zastanawiałaś się czy żartuję, czy serio masz uklęknąć przed kutasem naszego kochanka.

- Zasady gry są proste – zacząłem mówić – ty nam obciągniesz, a zadaniem mężczyzn jest wstrzymywanie orgazmu najdłużej jak potrafimy. Moja żona jest mistrzynią lodzika, więc zadanie będzie trudne. Wiem co robiliście wcześniej, ale w jej ustach jeszcze nie byłeś.

Pielęgniarka najpierw obsłuży jednego z panów, potem drugiego. Stoperem mierzymy czas.

Nagrody są trzy. I to do zwycięzcy należy wybór co będzie chciał zrobić. Pierwszą nagrodą jest możliwość posuwania mojej żony w pozycji na pieska. Gdzie chcemy – na łóżku, na dywanie w salonie, a nawet opartą o stół w jadalni. Drugą nagrodą jest wytrysk na twarz i piersi pielęgniarki. Trzecią... chcielibyśmy usłyszeć, czy pamięta swojego pierwszego obciągniętego kutasa. Z możliwością zadania jednego pytania.

- Ja na przykład mam ochotę przed włożeniem kutasa w jej cipkę wylizać wszystko co ma tam na dole – powiedziałem – nie wiem jakie są twoje fantazje Wierny Fanie, ale oddaję ci pielęgniarkę w całości.

Nasz gość został pierwszym uczestnikiem gry. Włożyłaś go do buzi i zaczęłaś ssać, posuwać językiem i oblizywać go całego. Widziałem, że pragnął orgazmu, ale zasady gry były twarde. Każdy z nas chciał wygrać, by móc wybrać nagrodę.

Kontrabasista był doprawdy dobrym zawodnikiem, myślałem, że spuści się w twoje usta szybciej. Ja z kolei byłem w gorszej pozycji, bo o ile znałem wszystkie twoje erotyczne metody na doprowadzenie mnie do wytrysku, tak patrzenie jak obrabiasz pałę obcemu facetowi już doprowadzało mnie na skraj szaleństwa.
Stało się. Zatrzymałem zegar, a ty sięgnęłaś pod bezalkoholowego reddsa i zrobiłaś kilka łyków. Bez gumki smakowej. A kutas miał zostać w twoich ustach do samego końca.

Zmęczyła cię ta pozycja. Poszliśmy do sypialni. Usiadłem na łóżku i oparłem się. Położyłaś się przy mnie i włożyłaś go do ust. Nasz kochanek włączył stoper.
Lizałaś moje jądra, trzon i główkę. Tak jakbyś chciała, żebym przegrał. To była szalona jazda językiem po całym moim kutasie. Miałem wrażenie, że liże mnie jakaś obca kobieta. Miałaś nam być posłuszna, a tak naprawdę realizowałaś swój plan. Chyba znów chciałaś zasłużyć na karę.
Miałem przegrać by to Wierny Fan mógł sobie wybrać nagrodę.

Palcem masowałaś mój tyłek.
Ja pierdolę!
Skurcz.
Przegrałem.
Przełknęłaś swoje zwycięstwo w taki sposób, jaki żaden mężczyzna jeszcze nie widział.

Ze stojącym kutasem powiedziałem do Kontrabasisty... Wybieraj nagrodę.
 
P.S. Mowa o tym Wiernym Fanie :)