piątek, 15 maja 2015

Zestaw do klonowania penisa Cloneboy My Personalized Dildo
jak zrobić sztucznego penisa? [test - recenzja - opinia]

Kobiety na całym świecie wkładają w swoje cipki i pupy wibratory o przeróżnych kształtach. Liczba modeli sztucznych członków, w zależności od kształtu i wielkości, sięga pewnie kilkudziesięciu tysięcy. Wybór jest ogromny i przytłaczający. Chciałbym dać mojej pielęgniarce coś wyjątkowego. Czego nie ma żadna inna kobieta. Wolę coś zrobić niż kupować. I tutaj zrodził się w mojej głowie pomysł. Skoro pielęgniarka współtworzy ze mną blog erotyczny,  pisze opowiadania erotyczne i bardzo lubi seks... może zrobię dla niej sztucznego penisa wyglądającego jak mój.

Podstawowa kwestia - z czego i jak zrobić wibrator w domowych warunkach?!
  • Może zlecić wykonanie na drukarce 3D? Musiałbym pójść do firmy zajmującej się drukiem 3D, dać do zeskanowania moją męskość i czekać na gotowy element. Trochę głupia sprawa. Choć pewnie byłby to ich najbardziej śmiały projekt w dziejach firmy. I w dziejach druku 3D. 
  • Wyciąć i wypiłować w drewnie? Drewno, które by namokło w cipce, nie jest najlepszym pomysłem na fajne dildo. Ciekawe co powiedziałby ginekolog wyjmujący drzazgi z pochwy?
  • Silikon sanitarny? Odpada, toż to chemia. 
  • Żelatyna? Rozpuści się w gorącej cipce mojej kobiety.
Utkwiłem w miejscu. Nic sensownego nie przychodziło mi do głowy. Pomyślałem, że może ktoś również miał taki dylemat i znalazł rozwiązanie. Pewnie wszystkich was zadziwię - istnieje zestaw do kopiowania penisa i to w bardzo rozsądnej cenie. Jego nazwa to Cloneboy My Personalized Dildo. W recenzji przeczytacie jakie elementy znajdują się w pudełku i dokładnie opiszemy cały proces kopiowania penisa.

Zestaw do klonowania penisa Cloneboy My Personalized Dildo [test - recenzja - opinia]

Zestaw zawiera absolutnie wszystko co jest potrzebne do wykonania kopii męskości:
  • tubę - potrzebną do wykonania formy,
  • dwa opakowania żelu do wykonania formy negatywowej członka,
  • silikonową gumę i utwardzacz, z których wykonamy sztucznego penisa,
  • wibrującą wkładkę,
  • pierścień na penisa - podtrzymujący erekcję,
  • akcesoria do mieszania (rękawiczki, łyżeczka),
  • instrukcję obrazkową.

Podczas robienia odlewu penisa nie ucierpiał twórca bloga erotycznego jaimojapielegniarka.blogspot.com ani jego męskość. Mam się dobrze, a wibrator wygląda rewelacyjnie. Opowiadania erotyczne nadal będą publikowane. Nie wiem tylko, czy nadal ja będę w nich występował, skoro mam takiego zastępcę.

jak zrobić penisa, kutasa, w domu

Wszystkie elementy zestawu są przetestowane dermatologicznie i bezpieczne dla ciała. Są to środki pochodzenia naturalnego. Żel 3D, który ma bezpośredni kontakt z penisem, wykonany jest z alg. Algi znane są na całym świecie od setek lat. Stosuje się je w medycynie, kosmetyce, dietetyce i farmacji.

jak zrobić wibrator, dildo? poradnik, blog, opowiadanie

Męskość można sklonować samemu lub z pomocą partnerki. Moją asystentką była pielęgniarka, która na potrzeby procesu ubrała seksowną bieliznę i mundurek.
Położyłem ręcznik na sofie, zdjąłem spodnie, bokserki i usiadłem w niewielkim rozkroku. Pielęgniarka uklękła między moimi nogami i doprowadziła męskość do erekcji. Wystarczyło kilka sekund w jej gorących ustach by wiotki penis zamienił się w twardego kutasa. U podstawy penisa założyła pierścień erekcyjny, który znajdziemy w zestawie. Jego zadaniem jest utrzymanie wzwodu podczas procesu tworzenia formy. Jeszcze przez chwilę bawiła się nim i gdy stwierdziła, że jest wystarczająco duży i twardy - pocałowała go w główkę.

opowiadanie erotyczne, erotyczny blog, sztuczny kutas

Po pierwsze przecinamy tubę wzdłużnie i zmniejszamy średnicę z 8 do 6 centymetrów. Krawędź zaklejamy z zewnątrz taśmą biurową lub pakową. To samo robimy z górną krawędzią - tuba ma być 5 centymetrów dłuższa od penisa. Moja pomocnica nałożyła tubę na penisa. Okazuje się, że zestaw Cloneboy My Personalized Dildo jest odpowiedni dla każdego mężczyzny. Niezależnie od grubości, długości i kształtu - każdy może zrobić sztucznego penisa we własnym domu.

Wielu z was pomyśli: ok, ale co z długimi włosami łonowymi? nie będą przeszkadzać? powinienem je skrócić tak jak ty? Intymny zarost w niczym nie przeszkadza. W zestawie znajdziemy specjalny gumowy rękaw chroniący długie włosy na wzgórku łonowym i jądrach. A nawet jeśli się pobrudzą - algi są organicznym związkiem, który bez problemu można zmyć ze skóry i włosów.

Moja pomocnica, seksowna pielęgniarka, rozpuściła jeden woreczek żelu z alg. Nosi on nazwę Żel 3D (3D gel). W pudełku Cloneboy My Personalized Dildo znajdziemy dwa woreczki, ale rozpuszczamy tylko jeden! Producent na wszelkie wypadek dołączył zapasowy worek. Gdyby proces klonowania nie poszedł po naszej (i producenta) myśli - można powtórzyć bez ponoszenia dodatkowych kosztów. My zniszczyliśmy zawartość pierwszego woreczka, ponieważ... postępowaliśmy zgodnie z instrukcją. Podobno algi można mieszać maksymalnie przez dwie minuty i wtedy można wlać do formy. Otóż po niecałych dwóch minutach pielęgniarka wbiegła do pokoju z garnkiem wypełnionym zastygłą masą! O zgrozo. Dopiero druga próba okazała się skuteczna. Woda musi mieć nie więcej niż 20 stopni Celsjusza, trzeba wsypać zawartość do 550 ml wody (500 ml podane przez producenta to odrobinę za mało) i mieszać robotem kuchennym maksymalnie 20-25 sekund (a nie 2 minuty, jak podaje producent).

jak zrobić sztucznego członka, prącie, penis, wibrator, dildo

Trzymałem tubę, tak aby penis nie dotykał ścianek, a pielęgniarka wlała rozpuszczony żel. Proces krzepnięcia (zastygania) żelu trwa około trzech minut. Jest to bardzo krótki i dość komfortowy okres. W tym czasie męskość musi być mocno naprężona. Pielęgniarka postanowiła poświęcić te trzy minuty na rozpięcie mundurka, zdjęcie bielizny, wypięcie tyłeczka tuż przed moją twarzą i wsunięcie korka analnego w swoją dziurkę. Nawet się nie zorientowałem że minął czas. Teraz delikatnie wyjąłem męskość z formy. Wcześniej zdjąłem ring erekcyjny. Męskość opadła i bez problemu opuściła tubę.


Pielęgniarka dodała utwardzacz do słoika z gumą. Trzeba uważać, żeby czegoś nie ubrudzić. Dłonie ochroniła rękawiczkami (są w zestawie), a składniki wymieszała drewnianym patyczkiem (również w zestawie).  

kutas penis w domowych warunkach, opinia, poradnik, pomoc

ja i moja pielęgniarka, sztucznego kutasa, jak zrobić, wykonać

Po dokładnym wymieszaniu wlała roztwór do formy. W tym momencie możemy zdecydować, czy chcemy dildo, czy wibrator. Pielęgniarka chciała żelowego penisa bez wibracji więc zalała całą formę żelem. Jeśli chcesz mieć wibrującego członka, wypełnij formę do 3/4 wysokości i delikatnie wsuń plastikowy wibrator.

z czego zrobić sztucznego kutasa w domu?

prawdziwy penis domowej roboty, wibrator, blog, opowiadanie erotyczne

Wibrator wykorzystuje jedną baterię AA. Regulacja wibracji jest płynna, od wyjątkowo delikatnych, do mocnych jak burza połączona z tajfunem i gradobiciem.

zrobiłam kutasa, chcę zrobić penisa, jak wykonać penis z silikonu

Proces zastygania silikonowo-gumowej masy jest długi. Musieliśmy czekać dokładnie 24 godziny. W tym czasie napisałem recenzję i jedno opowiadanie erotyczne. Po wyjęciu odlewu, naszym oczom ukazał się... idealnie odwzorowany penis pacjenta! Wow. Wygląda niesamowicie, jest przyjemny w dotyku i jedyny taki na świecie! Według zapewnień producenta, kopia jest bardzo trwała i nie zmieni swojego kształtu, koloru i innych właściwości fizycznych (i estetycznych) z upływem czasu. Tylko pamiętajcie - nie wolno stosować lubrykantów silikonowych. Wszystkie zabawki erotyczne należy używać z żelami poślizgowymi na bazie wody.

Zestaw do klonowania penisa Cloneboy My Personalized Dildo [test - recenzja - opinia]

Stosując się do instrukcji producenta i naszego poradnika - stworzysz kopię swojego kutasa w (prawie) 100 procentach zgodną z oryginałem. Wszystkie żyły a nawet struktura skóry zostały skopiowane. Mimo dużej główki również ona jest bardzo dobrze odtworzona. Porównajcie sobie z oryginałem.

jak zrobić wacka? penisa, męskość, kutasa, jaimojapielegniarka

Podnieca mnie myśl, że pielęgniarka masturbuje się wibratorem będącym kopią mojego penisa. Jeszcze bardziej podnieca mnie pomysł podwójnej penetracji pielęgniarskiej cipki i tyłeczka. Do tej pory moja męskość wypełniała cipkę lub dupkę mojej kobiety. Czasami penis wnikał w pochwę, a w pupie miała korek analny. Od dziś pielęgniarka może mieć wypełnione obie dziurki takim samym (moim!) penisem. Już niedługo przeczytacie podniecające opowiadanie erotyczne o podwójnej penetracji. Fantazja erotyczna - w jaki sposób jeden mężczyzna może uprawiać seks i seks analny w tym samym czasie?

Zestaw do klonowania penisa Cloneboy My Personalized Dildo jest niesamowity. Czegoś takiego nie widzieliśmy i pewnie długo nie zobaczymy. Czytelnicy odwiedzający nasz blog erotyczny pewnie też.  Zaskoczył nas pozytywnie oryginalnością, pomysłem i wykonaniem. Jeśli szukacie pomysłu na ciekawy i odważny prezent dla panny młodej lub urodzinowy podarunek dla pary - weźcie go pod uwagę.


Jeśli masz ochotę sklonować swojego penisa kliknij tutaj.

najlepsze opowiadania erotyczne, recenzje i testy wibratorów