środa, 22 kwietnia 2015

Jaki wibrator punktu G wybrać?
[poradnik erotyczny]

Blog erotyczny z sekcją pytań i odpowiedzi? Fajna sprawa. Miła odskocznia, gdy piszę opowiadania erotyczne. Jeśli masz pytanie dotyczące użytkowania, wkładania lub wątpliwości przed zakupem wibratora, kulek gejszy, masażera lub masturbatora - napisz, a odpowiemy według naszej najlepszej wiedzy.

Napisała do nas Gabi i zgodziła się na publikację maila:
Hej Tu Gabrysia i mam pytanie bardziej do pielęgniarki a mianowicie szukam swojego pierwszego wibratora i nie wiem który wybrać już Ci linki pokazuje:




Pretty Love Arthur (wiem, że ten osobiście oceniałaś, ale wydaje mi się że dla nie jest on za chudy :D i jakoś tak mnie za bardzo nie kusi a może  błąd? bo oceniłaś go baardzo dobrze). Pretty Love Alvis (ten mnie kusi najbardziej bo podoba mi się, że posiada 30 stopni wibracji i kształt też ma ciekawy)

Może mi doradzisz, który Twoim zdaniem (i cipki :D) byłby najlepszy ? Bo chcę kupić raz a porządnie żebym miała produkcje kiślu :P
Pomożesz ? :)
Pozdrawiam ciumki :)
Odpisaliśmy i z przyjemnością publikujemy odpowiedź, która będzie przydatna dla innych dziewczyn czytających bloga jaimojapielegniarka.

Hej Gabi,
Wszystkie są wyprodukowane przez Pretty Love, więc i tak będziesz zadowolona. Zakochasz się w tym silikonie, jest taki delikatny, aksamitny. Po prostu cudo. Zależy jakie pieszczoty lubisz. Czy wolisz wypełnioną pochwę czy jednak więcej przyjemności odczuwasz z pieszczenia łechtaczki?

Pierwszy wibrator punktu G, a raczej wibrator i masażer, ma jeden silniczek wibrujący w mniejszej końcówce, a w dużej ma ciekawy mechanizm. Jest to opisane w recenzji. Tam jest kuleczka poruszająca się w górę i w dół, która symuluje ruch palca. Siłą rzeczy ta końcówka nie wibruje. Jeśli wolisz mieć wypełnioną pochwę, a przy okazji żeby mała końcówka wibrowała na łechtaczce, to jest to mój faworyt. Ten zapewnia uczucie masażu w środku. Mocne wibracje poczujesz tylko na łechtaczce. W pochwie pewnie też, ale zdecydowanie słabsze.

Drugi wibrator punktu G na pewno lepiej wypełni dziurkę, ale pamiętaj, że ten ma dwa silniczki, które wibrują, po jednym w każdej z końcówek. Zaletą dwóch silniczków są mocne wibracje, które poczujesz na łechtaczce i w cipce.

Musisz rozważyć obie opcje w zależności od potrzeb :)