piątek, 27 listopada 2015

Magnetyczne metalowe zaciski na sutki Fetish Fantasy Gold Magnetic Clamps
Odrobina bólu w sypialni jest podniecająca [test - recenzja - opinia]

Zaciski na sutki są najnowszym gadżetem w naszej sypialni ze stajni zabawek erotycznych Fetish Fantasy Gold. Gadżety wprowadziły do naszego życia i bloga odrobinę mrocznego klimatu akcesoriów do krępowania, zabawek wykonanych z zimnego metalu i skóry. Wspólnym mianownikiem serii jest złoto i metal. Czy odważymy się pójść dalej i przetestujemy dla was kolejne akcesoria tego typu? Nie mówię nie, choć z każdym kolejnym krokiem wchodzimy coraz głębiej w świat bondage i bdsm.

Prosiliście o zdjęcia biustu, które faktycznie (patrząc obiektywnie na blog erotyczny) są niszą. Recenzjami kompletów bielizny z biustonoszami i testami nasutników trochę nadrobiliśmy zaległości. Wspólnie z moją pielęgniarką wpadliśmy na pomysł urozmaicenia fotek cycków i wprowadzenia nowego akcesorium erotycznego. W paczce ze sklepu znaleźliśmy magnetyczne metalowe zaciski na sutki Fetish Fantasy Gold Magnetic Clamps.

Magnetyczne metalowe zaciski na sutki Fetish Fantasy Gold Magnetic Clamps

Nie jestem przekonany, czy zaciski na sutki, których zadaniem jest sprawienie bólu, można określić mianem: jaaaakie słooodkieeeee maleństwa! Takie słowa padły z ust mojej połówki. Zachwyciło nas takie zdjęcie, które pożyczyliśmy od producenta.

złote zaciski na sutki, bdsm, bondage, uległość, dominacja, seks, blog

W mojej głowie zrodził się pomysł na kilka fotek, które urozmaicą galerię zdjęć biustu. Ciekaw jestem, czy pielęgniarka czyta dokładnie moje recenzje, czy tylko rzuca okiem? Zrobię mały test - mam ochotę zobaczyć ciebie w stringach z wibratorem, z korkiem analnym w pupci, nasutnikami lub zaciskami na sutki i ze złotymi kajdankami założonymi na jeden nadgarstek. Resztę pomysłu odczujesz na swoim ciele. Jeśli moja pielęgniarka to przeczyta i kiedyś po powrocie z pracy zobaczę ją w takim komplecie bielizny i zabawek - napiszę o tym opowiadanie erotyczne.

zaciski na sutki, na piersi, biust, blog, recenzja, opowiadanie, seks analny

Opakowanie, tradycyjnie dla tego producenta, utrzymano w czarno-złotej kolorystyce. W kartoniku znajdziemy dwa zaciski.

opowiadania erotyczne bdsm, historie erotyczne bondage, wiązanie, uległość, blog

Zaciski na sutki przypominają obrączki ślubne lub pierścionek z diamentem. Są malutkie i bardzo lekkie. Ważą zaledwie 2 gramy. Średnica zewnętrzna pierścienia wynosi 27 milimetrów, szerokość 45 mm (licząc diamentowe wypustki) a grubość zaledwie 9 milimetrów. 

recenzje gadżetów erotycznych, testy zabawek seks shop. blog, co kupić, pielęgniarka

Zaciski na sutki Fetish Fantasy Gold Magnetic Clamps wykonano ze stopu magnetycznej stali. Są leciutkie i można podejrzewać, że wykonano je z aluminium, ale tworzywo jest z natury niemagnetyczne. Czyli stal platerowana metalem przypominającym złoto. W recenzji korka analnego zastanowiłem się głośno czy to jest jakieś tanie złoto niskiej próby, czy tylko mieszanka udająca ten cenny kruszec. No cóż... widziałem wibrator stalowy pokryty 24 karatowym złotem. Nie był wykonany ze złota, tylko pokryty cienką warstewką. Wibrator zrobiła firma Lelo i kosztuje bagatela 40 000 złotych!

pielęgniarka, seks, szpital, pielęgniarki, zaciski na sutki, metalowe, bdsm, blog

Testowane zaciski mogę polecić początkującym. Zaawansowani miłośnicy zabaw bdsm wybiorą zaciski z płynną regulacją siły. Konstrukcje wykorzystują śruby, które dokręca się uzyskując pożądaną siłę ściskania. Tutaj wykorzystano magnesy neodymowe o dużej sile magnetycznej. W końcu pole magnetyczne musi przejść przez sutek i działać na drugi biegun magnesu. Jeśli czyta nas fizyk i nie używam prawidłowych terminów fizycznych - proszę o komentarz. Jestem od urodzenia humanistą.

Uchwyty ozdobiono kryształkami. Jest to szlifowany plastik. Spełnia swoją rolę, wygląda ładnie, przyjemnie połyskuje w świetle. Nie było sensu wstawiać prawdziwych kryształów, które niepotrzebnie podbiłyby cenę. Ważne, że w tym zakresie ceny zaciski na sutki prezentują się okazale, mają prostą formę i świetnie działają.

blogi erotyczne, strony z opowiadaniami erotycznymi, jaimojapielęgniarka, zaciski

Magnetyczne zaciski mają jedną zaletę - są szybkie w zakładaniu i nie zrobią piersiom krzywdy. Siła zaciskania nie jest duża. To nasz pierwszy raz, sutki mojej pielęgniarki nie są do tego przyzwyczajone. Nie wyła z bólu i nie uznała ich za nieprzyjemne. Traktujemy zaciski jako pikantny dodatek. Jak określić wrażenie z ich noszenia? Niestety jako pisarz-facet nie mam tego jak zweryfikować. Pielęgniarka przekazała mi, że czuje dość mocny ucisk i ciężar na sutkach. Jest mocniej odczuwalny podczas gwałtowniejszych ruchów ciała. Jednak nawet wtedy mocno trzymały się biustu. Cóż się dziwić... mnie też trudno oderwać od jej biustu.

Magnetyczne metalowe zaciski na sutki Fetish Fantasy Gold Magnetic Clamps recenzja, test, opinia, blog

Gadżet skierowany jest do wąskiego grona odbiorców. Trzeba lubić żółte złoto i odrobinę bólu w sypialni. Nam zabawa z zaciskami na sutkach przypadła do gustu, jednak na pewno nie będziemy korzystać z gadżetu często. Dlatego subiektywnie oceniam zabawę na siedem oczek. Przy czym produkt dostaje ode mnie dziewięć punktów. Wykonanie, opakowanie i poprawność działania stoi na najwyższym poziomie. Uśredniając ja i moja pielęgniarka wystawiamy:


Wielbicieli złota i klimatów BDSM zapraszam do sklepu:

http://www.seks-shop.com.pl/akcesoria.php?pro_id=3543&fetish_fantasy_gold_magnetic_clamps_