sobota, 4 października 2014

Trzy dziurki leczące każdą dolegliwość
seks oralny, seks analny i seks waginalny [historia erotyczna]

SMS
Pielęgniarka, 3 października, 13:06
Wstałam po nocy, leżę w wannie, ogoliłam cipkę i zastanawiam się gdzie chciałbyś mi włożyć po powrocie z pracy.

SMS
Pacjent, 3 października, 13:07
Jakie mam opcje do wyboru? 

MMS
Pielęgniarka, 3 października, 13:18
Tu masz dwie opcje i nie zapomnij o buzi.

SMS
Pacjent, 3 października, 13:19
Wybieram pieszczoty ustami i wytrysk na twarz.

SMS
Pielęgniarka, 3 października, 13:20
Jak sobie życzysz mój pacjencie :*

SMS
Pacjent, 3 października, 13:22
Później wsunę wibrator w dziurkę pierwszą i językiem wypieszczę łechtaczkę.

SMS
Pacjent, 3 października, 13:23
Jeszcze później włożę wibrator w drugą dziurkę, męskość w pierwszą, a język zastąpią palce.

SMS
Pielęgniarka, 3 października, 13:25
To ja idę ugotować obiad.

SMS
Pielęgniarka, 3 października, 13:26
W białych majtkach i twojej koszuli.