niedziela, 10 lipca 2016

Popchnęłaś moje palce by weszły w obcą dziewczynę
Marzy nam się nieznajoma do seksu i podglądania [opowiadanie erotyczne]

Spałem dziś w białych slipkach.
Z twoimi pachnącymi cipką majteczkami na poduszce.
Nadal uważam, że nie są tak wygodne do codziennego noszenia jak bokserki, ale...

Jeszcze leżałem, ale popatrzyłem na moje krocze. Chwilę się wpatrywałem. Poszedłem po lustrzankę. Zrobiłem zdjęcie. Znajdziesz je na karcie pamięci obok fotek zabytków i ciekawych ludzi, których spotkałem. Delegacje mają swój urok, pozwalają nam odpocząć od siebie i zatęsknić. Tak, nie odkryję ameryki mówiąc, że w udanym związku potrzebna jest krótka rozłąka. W moim przypadku wzmaga to produkcję erotycznych myśli.

Miałem dziś sen. Zachowywałaś się w nim tak niegrzecznie jak Eva, taka aktorka którą bardzo lubimy. Zastałem ciebie i jakąś dziewczynę w naszej łazience. Byłem lekko poirytowany. Najbardziej twoim zachowaniem. Dziewczyna stała przede mną, a ty powiedziałaś, żebym włożył w nią palce. Pomyślałem, że zwariowałaś. Chcesz patrzeć jak robię dobrze palcami obcej dziewczynie? 
 

Mało tego – chwyciłaś mnie za dłoń i położyłaś na jej kroczu. Popchnęłaś moje palce by weszły w dziewczynę. Poczułem, że jest mokra. 

A ty siadłaś na podłodze, ugięłaś nogi w kolanach i bardzo mocno rozchyliłaś uda. 
Pamiętam twoją ogoloną cipkę i że zaczęłaś się dotykać. 
Zrobiłaś palcówkę i patrzyłaś jak posuwam palcami jakąś dziewuchę. 

To było takie zimne i mechaniczne, ale postanowiłem odbić piłeczkę, skoro ty zachowywałaś się nieracjonalnie, to ja dałem orgazm nieznajomej. Im bardziej jęczała i uginały się pod nią nogi, tym bardziej w nią wnikałem. I patrzyłem na ciebie.

Koniec snu.

I taka myśl chodzi nam po głowach. Fajnie byłoby poznać kobietę do wspólnych zabaw, nową, świeżą, do odkrywania. Taką co powie heej, chciałabym TO z wami zrobić. W głowie mam dwa scenariusze... W pierwszym kocham się z tobą w zaciemnionym pokoju hotelowym, a ona nas obserwuje. Widzimy, że rozbiera się i dotyka aż do orgazmu. Może do nas podejść, ale nie może nas dotykać. W drugim to wy pieścicie się w kobiecy sposób a ja na was patrzę. Mogę tylko patrzeć, ale nie mogę was dotykać. I siebie nie mogę dotykać. Taki pikantny drobiazg. 

Kilka dni temu śniła mi się erotyczna sytuacja z tobą i innym mężczyzną. Przed oczami mam wszystkie sceny - gdy pieścisz go ustami, zastanawiam się gdzie chciałby skończyć, a gdzie ty pozwolisz mu skończyć. Ale to już historia na inne i dłuższe opowiadanie.