poniedziałek, 22 stycznia 2018

Dwoje, troje, czworo, sześcioro - o nas, o blogu i swingu
Wracamy po (krótkiej?) przerwie

Miałem dodać pierwsze opowiadanie erotyczne po krótkiej przerwie. Jednak mając na względzie nasz urlop i fakt, że prowadzimy osobisty blog erotyczny - wznowimy działalność krótką historią Co tam u was Pielęgniarko i Pacjencie?

U nas wszystko dobrze - odpowiem. Przerwa wynikała tylko i wyłącznie z pozytywnych zmian, które zaszły w naszym życiu prywatnym i zawodowym. W życiu erotycznym również sporo nowości. Większość łóżkowego czasu spędziliśmy we dwoje, w towarzystwie erotycznych fatałaszków i gadżetów. Było sporo zabaw, gier, śmiechu, czasami otarć. Cipka pielęgniarki ma się dobrze, jest nadal bardzo ładna, mokra i ciasna. Męskość staje na wysokości zadania. W sumie to mógłbym zakończyć poprzednie zdanie na słowie staje. Blog tradycyjnie będzie opowiadał o naszej dwójce.

Pojawi się też kilka zaległych tekstów o swingowaniu. Nasz seks z kobietą, mężczyzną, parą. Seks równoległy i wymiana partnerów. Nie jesteśmy swingersami, zwyczajnie lubimy od czasu do czasu urozmaicić życie erotyczne spotkaniem z innymi ludźmi. Bywało, że wymienialiśmy tylko erotyczne myśli i zdjęcia drogą mailową.


Dam wam przedsmak, czego możecie spodziewać się na blogu. Moja pielęgniarka powiedziała mi, że czuje ekscytację gdy sprawiam przyjemność innej:

Dziewczyna stała przede mną, a ty powiedziałaś, żebym włożył w nią palce. Pomyślałem, że zwariowałaś. Chcesz patrzeć jak robię dobrze palcami obcej dziewczynie? Mało tego – chwyciłaś mnie za dłoń i położyłaś na jej kroczu. Popchnęłaś moje palce by weszły w dziewczynę. Poczułem, że jest mokra. A ty siadłaś na podłodze, ugięłaś nogi w kolanach i bardzo mocno rozchyliłaś uda. Pamiętam twoją ogoloną cipkę i że zaczęłaś się dotykać. Zrobiłaś palcówkę i patrzyłaś jak posuwam palcami jakąś dziewuchę. To było takie zimne i mechaniczne, ale postanowiłem odbić piłeczkę, skoro ty zachowywałaś się nieracjonalnie, to ja dałem orgazm nieznajomej. Im bardziej jęczała i uginały się pod nią nogi, tym bardziej w nią wnikałem. I patrzyłem na ciebie.

Nie jest to jednostronne, ponieważ:

Wprowadziłem cię do zaciemnionego pomieszczenia. Rozświetlały go tylko świece. Miałaś opaskę na oczach i białe body z rozcięciem w kroku. Na środku pokoju stał mężczyzna, z którym umówiliśmy się na spotkanie. Powiedziałem żebyś uklękła. Wyciągnęłaś dłoń do przodu i przez spodnie od garnituru dotknęłaś jego udo. Już wiedziałaś na czym spoczywa twoja dłoń. Przesunęłaś ją na męskość. Poczułaś jaki jest twardy. Odsunęłaś rozporek i wzięłaś go do ust. W półmroku patrzyłem jak twoja głowa porusza się w przód i tył. Jak wargi oplatają główkę i trzon penisa obcego faceta. Już błyszczał od śliny. Cholernie podnieca mnie widok mojej pielęgniarki robiącej innemu loda.

Na tę chwilę to tyle informacji kochani. Niedługo pojawią się nowe opowiadania i zdjęcia erotyczne. 

P.S. Jeśli chcesz się z nami skontaktować - mail pozostał bez zmian: jaimojapielegniarka@gmail.com
P.S.2 Jeśli nie odpisaliśmy na jakiegoś maila, a sprawa nadal jest aktualna, prosimy o ponowne wysłanie.

Pacjent i Pielęgniarka