poniedziałek, 21 marca 2016

Męskie fryzury intymne - zostaw mojego bobra w spokoju!
Jak przystrzyc włosy łonowe by nie straszyły? [poradnik erotyczny ze zdjęciami]

Otóż to. Zostawiamy bobra w spokoju. Jest, rośnie, nic mu nie dolega to nie denerwujemy go. Ale... trzecia z kolei proponowana męska fryzura skierowana jest do mężczyzn z owłosieniem na całym ciele. Nie będę brutalny i nie każę mężczyźnie z owłosionymi nogami, klatką piersiową i brzuchem golić wacka. Pusta przestrzeń wyglądałaby komicznie. Ja mam to szczęście, że mam owłosioną klatkę piersiową, potem długo, długo nic i włosy pojawiają się na podbrzuszu i to w niepowalającej liczbie. Mogę sobie wybierać i przebierać w różnych fryzurach intymnych.

Jeśli jesteś mocno owłosiony i golenie na zero nie wchodzi w rachubę, polecam skrócić ich długość. Na poniższym zdjęciu widać, że jest dość gęsto, jest dość długo, a mimo tego włosy nie mają więcej niż półtora centymetra. Mikro-bóbr, który nie odstrasza i dobrze wpasowuje się w męskie ciało.


Jajka schowałem w slipach, bo głupio wyglądały z włosami i wstydziłem się pokazać. I żeby nie wyszło, że mam małego, to nieco go ukryłem. Zdjęcie zrobiła moja Pielęgniarka a włosy specjalnie hodowałem na tę okazję. Poradnik erotyczny o męskich fryzurach intymnych nie może obejść się bez zdjęcia erotycznego. Zaraz po wykonaniu fotki i napisaniu poradnika poszedłem do łazienki skrócić to i owo.