piątek, 12 czerwca 2015

Dopochwowe kulki gejszy z metalu ToyJoy Ben Wa Balls
kulki dla zaawansowanych? [test - recenzja - opinia]

Chcemy, aby blog erotyczny był miejscem, w którym publikujemy prywatne opowiadania erotyczne, ale chcemy też pisać recenzje zabawek ze sklepów cielesnej rozpusty. Staramy się, aby recenzje były zróżnicowane, a opisywane przedmioty najwyższej jakości. Dlatego...

Cieszę się, że możemy przedstawić wam wszystkie typu kulek gejszy, które można kupić w sklepach. Pierwsze kulki gejszy są wykonane z silikonu medycznego, bez wewnętrznych kuleczek wywołujących drgania [Pretty Love Balls]. Drugie kulki waginalne również wykonano z silikonu medycznego, ale mają w sobie stalowe kulki drgające podczas ruchu ciała [JoyDivision Joyballs Secret]. Ostatnie kulki dopochwowe, które miałam w swojej cipce, są szklane, o wiele mniejsze i bez łączącego je sznurka [Pipedream Icicles].

Po raz pierwszy na blogu erotycznym jaimojapielegniarka.blogspot.com zrecenzuję metalowe kulki gejszy, które nie są połączone sznureczkiem, a ich mała średnica będzie wyzwaniem dla wielu kobiet.

Dopochwowe kulki gejszy z metalu ToyJoy Ben Wa Balls [test - recenzja - opinia]

Kulki dopochwowe to bardzo dobry pomysł na prezent dla dziewczyny, narzeczonej, żony, przyjaciółki. O ile kupno wibratora może być wstydliwe i może zbyt dosłowne, tak kuleczki należy traktować jako gadżet zdrowotny. Polecamy. Nawet zamiast kwiatów, które po tygodniu zwiędną.

Pudełko przypomina diament. Przeźroczysta szkatułka wyściełana miękkim materiałem. Zestaw przywodzi na myśl ładną biżuterię. Biżuterię dla cipki. Jeszcze przed rozpakowaniem oboje myśleliśmy, że niczym nie różnią się od testowanych Icicles, poza materiałem. Są przyjemnie ciężkie i jeśli mielibyśmy wybierać - metalowe stawiamy oczko wyżej w hierarchii.

kulki gejszy, waginalne, dopochwowe, test, recenzja

Dopochwowe kulki ToyJoy Ben Wa Balls wykonano ze stali chirurgicznej, którą stosuje się w medycynie. Czy potrzebny jest jakiś komentarz zachwalający ten materiał? Nazwa mówi sama za siebie. Wielkie brawa dla producenta. Materiał jest zasadniczo niezniszczalny w warunkach domowych. Nie straszny im upływ czasu, wilgoć, uderzenia, zarysowania. 

blog erotyczny, opowiadania erotyczne, kulki gejszy

Komplet waży 190 gramów. Dla porównania przypomnę, że szklane Pipedream Icicles, przy takiej samej średnicy ważą tylko 62 gramy. Jeśli mowa o wielkości -  ToyJoy Ben Wa Balls mają średnicę 25 milimetrów. Na wszelki wypadek napiszę ostrzeżenie, aby nie wkładać lub wyjmować stalowych kulek nad kafelkami. Najlepiej podłożyć pod nogi ręcznik lub dywanik. Upadek stalowej kulki na kafelek może skończyć się wyszczerbieniem lub pęknięciem. Myślę, że wasi mężczyźni woleliby spędzić czas na zabawie w łóżku, zamiast wymianie kafelka.

kulki waginalne, opinia, recenzja, test, jakie kupić?

W poprzednich recenzjach umieściłem wiele pomocnych rad, zestaw pytań i odpowiedzi na najbardziej nurtujące kwestie. Dlatego zachęcam do ich odwiedzenia. No tak - facet pisze o kulkach gejszy, to tak jakbym ja opowiadała o uciążliwości porannego drąga przy sikaniu, co facet może wiedzieć o kulkach gejszy?! - można pomyśleć. Otóż przed napisaniem każdej recenzji wibratora lub kulek gejszy przeprowadzam wywiad z moją pielęgniarką. Spisuję spostrzeżenia, a wielokrotnie przy tworzeniu opisu na bloga erotycznego, dopytuję, porównuję, tak by najlepiej oddać wrażenia i odczucia. Jestem też obserwatorem. Znam zachowanie, reakcje mojej kobiety i wiele kwestii odczytuję bez potrzeby wypowiadania słów.

ja i moja pielęgniarka, recenzje, testy, opinie, sexshop

Po przetestowaniu i napisaniu recenzji czterech modeli kulek, które są tak różnymi od siebie konstrukcjami, mogę dodać jeszcze więcej spostrzeżeń, tworząc poradnik o używaniu kulek gejszy. Opisałem tam wszystkie uwagi i pomysły dotyczące ćwiczeń mięśni Kegla. Są tam informacje w jaki sposób dobrać pierwsze kulki waginalne, na co zwrócić uwagę kupując kolejne i jakie kulki dopochwowe są odpowiednie dla dziewicy. Napisałem dlaczego polecamy droższe modele i dlaczego stosowanych jest tyle materiałów do ich wykonania. Kompendium wiedzy, które przyda się każdej kobiecie.

Ponieważ wykonano je ze stali, tym razem nie będę przypominał, by stosować tylko i wyłącznie lubrykanty na bazie wody. W przypadku gadżetów szklanych i stalowych dopuszczalne są żele silikonowe, które są bardziej śliskie i nie wysychają tak szybko.

ToyJoy Ben Wa Balls wskakują na swoje miejsce błyskawicznie. Są ciche, przyjemne w dotyku. Metal może wydawać się zimny, ale wystarczy chwilę potrzymać je w dłoni by ogrzać do temperatury ciała. Zimą można zanurzyć w ciepłej wodzie, latem w chłodnej. Byle nie przesadzić z różnicą temperatury. Pochwa woli być wypełniana przez ciała obce o temperaturze zbliżonej do 36.6 stopnia Celsjusza. Najbardziej odpowiedni jest penis.

jakie kulki dopochwowe wybrać? jakie kulki gejszy polecacie?

Bardzo fajne kulki. Jeśli masz ochotę kupić kilka modeli, aby jednego dnia zakładać większe i drgające, a drugiego mniejsze - metalowe, to z czystym sumieniem polecamy. Nie ma znaczenia, czy kulki są szklane, czy metalowe. Oba materiały są tak samo miłe w dotyku, eleganckie i higieniczne. Co istotne - w taki sam sposób ćwiczą mięśnie Kegla. Wybór zależy tylko od preferencji estetycznych. Dla mnie szklane i metalowe są tak samo ładne.
Natomiast jeśli szukasz tych najlepszych kulek, jedynych w swoim rodzaju, to ja wybieram... Joyballs.


Kulki waginalne można kupić w sklepie:
najlepsze opowiadania erotyczne, recenzje i testy metalowych kulek dopochwowych


Na koniec moja pielęgniarka ma jedną ważną kwestię do powiedzenia:
Po kilkunastu dniach używania mam jedną radę dla dziewczyn noszących metalowe kulki gejszy - uważajcie przy siusianiu, ponieważ kulki mogą wypaść! Są małe, śliskie i najwyraźniej moja cipka nie jest jeszcze dobrze wytrenowana. Gdy usiadłam na toalecie i zaczęłam sikać... usłyszałam huk. Kulka wypadła ze mnie. Na szczęście nie rozbiła muszli ( :D ) i szczęśliwie miałam w kieszeni mundurka rękawiczki jednorazowe. Na nieszczęście narobiłam huku na oddziale. Dobrze, że nie stało się to w publicznej toalecie, bo nie odważyłabym się jej wyjąć. Także jeszcze raz ostrzegam - metalowe kulki gejszy lepiej wyjąć lub przytrzymać palcem.
Pacjent stwierdził, że napisze o tym opowiadanie erotyczne. Ja mu dam! Blog erotyczny nie jest od opowiadania o nieszczęśliwych wypadkach i przypadkach pielęgniarki.
I pamiętajcie by nie śmiać się z pielęgniarki, ponieważ to ona decyduje jak grubą igłę wziąć do zastrzyku i jak gruby ma założyć cewnik ;)
No dobra, śmiejcie się, jesteście bezpieczni.