środa, 15 lipca 2015

Majteczki z wibratorem
chcecie zobaczyć pielęgniarkę w takich stringach?

Moja pielęgniarka właśnie testuje metalowy korek analny Fetish Fantasy Mini Luv Plug. Pobudza swoje ciało i przygotowuje pupę do przyjęcia męskości. Opis i zdjęcia już za kilka tygodni. Wtedy pielęgniarka i jej tyłeczek wydadzą werdykt. 

Znaleźliśmy pasujące do złotego korka stringi, które mają ukrytą niespodziankę. Stringi z wbudowanym wibratorem. Mam pytanie - czy chcecie przeczytać opis takich majteczek i zobaczyć w nich pielęgniarkę? Czy stwierdzicie eeee, łeeee tam Pacjencie, my wchodzimy na blog erotyczny by poczytać literaturę wysokich lotów, jakieś nowe opowiadania erotyczne, a nie goliznę oglądać?


Przy okazji moja pielęgniarka ma pytanie jaki zarost intymny najlepiej będzie pasował do stringów?
a) gładki wzgórek łonowy,
b) cienki paseczek na cipce,
c) trójkącik, który będzie przedłużeniem kształtu majtek.

Przy okazji powstanie erotyczna historia, ponieważ pielęgniarka ma w planach założenie stringów na spacer i włączenie wibracji. A czy pójdzie w nich do pracy? Wcale się nie zdziwię :)

Mam ochotę, by po powrocie z nocki, na której chodziła w tych majtkach, wsunęła je do mojej aktówki. Pachnące jej sokami. Takie małe bieliźniane zboczenie.