niedziela, 27 grudnia 2015

Jak i czym ogolić cipkę? Poradnik krok po kroku dla kobiet
Depilacja intymna bez tajemnic [poradnik erotyczny ze zdjęciami]

Przeciwieństwa się przyciągają. Ja golę strefę intymną maszynką elektryczną, a moja pielęgniarka od wielu lat używa maszynkę jednorazową (oczywiście nie tę samą) i piankę. Z kolei ja golę twarz maszynką jednorazową, a moja pielęgniarka...

- Czym golisz twarz, że jesteś taka gładka?
- Włosy rosną mi do środka policzków, przeżuwam i wypluwam.
- A co robisz, że masz tak gładką i śliczną cipkę?
- To już dłuższa historia, jeśli chcesz to ci pokażę...

Napatrzyłem się i stworzyłem poradnik dla... mężczyzn, którzy zastanawiają się jak robią to kobiety i dla młodych kobiet, które może nie wiedzą jak ogolić cipkę? Może nigdy tego nie robiły z różnych powodów i zachęcę je do spróbowania? Myślę, że temat jest ciekawy i wielu naszych czytelników zerknie do poradnika. Są trzy zdjęcia pielęgniarskiej cipki, szczypta humoru, trochę erotyki. Dodatkiem do poradnika będą (lub są, zależy kiedy to czytasz) wpisy charakteryzujące depilację brazylijską, hollywoodzką i francuską. Krótka charakterystyka, omówienie gdzie zostawiamy włosy, a skąd muszą zniknąć. Dla zwiększenia walorów naukowych i erotycznych - do wszystkich wpisów dodałem zdjęcia wzgórka łonowego pielęgniarki z fryzurą intymną. Są lub będą widoczne w dziale poradniki erotyczne - depilacja intymna.


Poradnik opisałem z perspektywy osoby, która ma na wzgórku włosy łonowe o długości nie przekraczającej jednego centymetra. Jeśli masz na cipce dłuższe, czyli w moim słowniku - masz bobra, musisz skrócić je przy pomocy nożyczek. Mniej więcej przy skórze, ostrożnie, powoli, bo i nożyczkami można się zaciąć lub zrobić sobie epilację kilku włosów, gdy wetną się w nożyczki. Nie musi być dokładnie i na taką samą długość. Chodzi tylko o to, by przy goleniu maszynką nie wcinały się w ostrza i ich nie blokowały.

Moja pielęgniarka używa dwóch typów maszynek - pierwsze są tanie, efekt wizualny jest bardzo dobry, efekt gładkości znośny. Takie codzienne golenie cipki, gdy idzie do pracy albo ja jestem w delegacji. Wystarczy do tego zwykła jednorazówka. Nawet męska - bo są tańsze.

Natomiast drugim typem maszynki jest Gillette Venus Embrace z pięcioma ostrzami. Nie z dwoma, nie z trzema, ale z pięcioma! Powiem wam tyle, szanowne panie, że maszynki nie są ani trochę przereklamowane. Bo tak - nie są niestety tanie, ale ich jakość i żywotność to wynagradza. Efekt wizualny jest wzorowy i z wielu przetestowanych maszynek - najlepszy. Efekt gładkości jest wzorowy - żadna maszynka nie jest w stanie zapewnić takiej gładkości. I ze spraw technicznych tyle - dobra maszynka z pięcioma ostrzami. Nie wiem jak sprawy się mają z drugim znanym producentem - Wilkinson-Sword.

Pianka również tej samej marki. Ale - męska. Powiedzmy sobie szczerze - nie wnikam, czy pianki różnią się składem i zapachem - ja patrzę na piankę użytkowo. Miała wersję damską i goliło się nią bardzo dobrze. Teraz podkrada moją - i potwierdza, że goli się nią bardzo dobrze. Również nogi. A pewnie wszyscy zauważyli, że wszystkie produkty dla kobiet są droższe. Ja nie widzę sensu by przepłacać. Pianka jest bardzo wydajna względem innych marek.


Czy goliłem cipkę mojej pielęgniarki? Zdarzyło się, ale lepiej pozostawić do kobiecie, a raczej niech każdy goli siebie. Ma się lepsze wyczucie w ręce. Tak jak w czasie masturbacji.

Zabawa jest przednia i może stanowić świetną grę wstępną. A tak na co dzień? Pozostawmy pewne kwestie higieniczne samemu sobie. Nie widzę przeszkód, by kobieta chodziła przy mężczyźnie w wałkach na głowie, nie widzę przeszkód by goliła nogi przy mężczyźnie i nie widzę powodu by paradować przed sobą nago przez całą dobę. Ale mam taką refleksję, że z pewnymi czynnościami lepiej się nie afiszować. Wiem o tym, ale nie muszę pamiętać, co robi kobieta by być piękna. Niech będzie dla mnie piękna. I to wystarczy, by być dla siebie atrakcyjnym przez długie lata. Chyba wiecie co mam na myśli?

Lepiej golić się rano czy wieczorem? Moja pielęgniarka twierdzi, że jest to obojętne. Oczywiście można podejść do tego naukowo i określić, że skóra jest bardziej napięta o poranku i lepiej byłoby właśnie wtedy pozbywać się futra, ale...

Pielęgniarka robi to gdy ma czas lub ochotę. Zdjęcie powstały w sobotnie popołudnie. Powiedziałem, że czas zrobić fotki z depilacji intymnej do poradnika erotycznego, a pielęgniarka wzięła mnie za rękę i zaprowadziła do łazienki. W sumie to musiałem się wrócić po lustrzankę, a ona w tym czasie przygotowała akcesoria do golenia cipki. Pod tym samym kątem można rozpatrywać, czy warto golić się przed, w trakcie, czy po kąpieli? I tutaj znów nie ma reguły, a przynajmniej moja pielęgniarka czasem goli się podczas wieczornej kąpieli, aby połączyć przyjemne z pożytecznym, albo pożyteczne z przyjemnym, a niekiedy robi to o poranku. Pianka wystarczająco zmiękcza włosy i chroni skórę przed podrażnieniem.


Jak widać na zdjęciach nieco erotycznych, nieco poradnikowych, nieco kosmetycznych, depilację intymną przeprowadza siedząc na krawędzi wanny. Pozycja wygodna i zapewniająca dostęp do wszystkich zakamarków cipki, acz nie wszystkich zakamarków pupy. 

W jednej ręce trzyma maszynkę do golenia, a drugą napina wybrany fragment skóry. Trzeba golić pod włos, więc każda z was musi popróbować czy maszynką poruszać od dołu do góry, czy może lepiej na boki. Po skończeniu golenia wzgórka łonowego zajmuje się wargami i pachwinami. Tu szczęśliwie nie ma gęstego i czarnego buszu. Maszynka wędruje po wargach raz z góry na dół, potem z góry do dołu, oczywiście pamiętając o napinaniu skóry. Przyjemnie było wpatrywać się w depilującą się pielęgniarkę. Tym razem przypatrywałem się pod kątem naukowym i z myślą o napisaniu poradnika o depilacji intymnej. Jak wyglądało to popołudnie można wywnioskować z opisu i zdjęć o zabarwieniu erotycznym.

Ogolenie pupy wymaga zmiany pozycji i najlepiej położyć się na podłodze, wcześniej kładąc ręcznik na zimnych kafelkach. Przyda się albo wyczucie w dłoni, i tak robi to moja pielęgniarka, albo lusterko, w którym widać wrażliwą okolicę. Jedną ręką trzeba rozchylić pośladki, a drugą golimy wybrany fragment.

I na tym nie koniec. Poradnik Jak i czym ogolić cipkę? Poradnik krok po kroku dla kobiet to pierwsza część serii o depilacji kobiecych stref intymnych. W kolejnych odcinkach pokażę różne damskie fryzury intymne wraz z krótkim opisem. Jeśli chcecie abym rozszerzył któryś fragment - oddaję komentarze do dyspozycji. Pytajcie, komentujcie i podrzucajcie swoje pomysły albo rady, które mogą przydać się innym czytelnikom.