wtorek, 8 grudnia 2015

Pielęgniarka w białych koronkowych stringach na nocnym dużurze w szpitalu
Co jeszcze kryje pod sobą biały mundurek? [opowiadanie erotyczne]

Twoja pielegniarka wlasnie zrobila wszystko co trzeba, pacjenci spia, za chwile zaczne pisac raporty. Zrobilam zdjecie pupy zebys nie tesknil. Jesli nada sie na nasz blog erotyczny to wrzuc jeszcze dzisiaj :-*

O dwudziestej trzeciej minut siedem dostałem takiego oto pikantnego mms'a od mojej pracującej na nocną zmianę pielęgniarki. W załączniku znalazłem zdjęcie wypiętej pupy i cipki zakrytej koronkowymi stringami. To połączenie nadal mi się nie znudziło, a nawet coraz bardziej mnie podnieca. Moja pielęgniarka w białym mundurku i białych majtkach. Szybko obrobiłem fotkę i dodałem. Jeśli czytasz to opowiadanie erotyczne ósmego grudnia, między północą a siódmą rano - to właśnie teraz, jakaś pielęgniarka w Polsce, w jakimś szpitalu, ma na sobie białe koronkowe stringi pod niepozornym pielęgniarskim mundurkiem.


Z jednej strony mam ochotę na zabawę. Zdjęcie tyłeczka pielęgniarki natchnęło mnie do wyciągnięcia z naszego pudełka z erotycznymi zabawkami tej ciasnej pupci.

Z drugiej strony - napatrzę się na zdjęcie i z takim obrazem przed oczami pójdę spać. Wstanę o szóstej. Pojadę po moją pielęgniarkę do szpitala i przywiozę do domu na siódmą trzydzieści. Do pracy wychodzę o ósmej trzydzieści co daje godzinę na przygotowanie pielęgniarce kąpieli i śniadania. Zostanie z pół godziny na szybki numerek. 

Najedzona, wykąpana i zerżnięta pielęgniarka szybciej zaśnie i lepiej wypocznie po nocnym dyżurze. I to jest bardzo dobry plan na jutrzejszy dzień. A ja będę wydajniej pracował.