sobota, 23 stycznia 2016

Męskie fryzury intymne - zostawiamy naturalne, ale mocno skracamy
Jak ogolić penisa by podobał się kobiecie? [poradnik erotyczny ze zdjęciami]

Jest to propozycja mniej radykalna i pewnie dla wielu bardziej akceptowalna niż depilacja hollywoodzka - czyli na zero. Oczywiście pupa, pośladki, moszna, pachwiny - idą pod nóż. To znaczy pod maszynkę do golenia. Na podbrzuszu zostawiamy naturalny kształt, fajnie męski i jednak bardziej nowoczesny - coś na kształt trójkąta ze ściętym stożkiem. Długość włosów nie przekracza 7-8 milimetrów.

To jest pacjent, którego moja pielęgniarka najbardziej lubi. Niech penis będzie gładki, ale coś na wzgórku niech będzie. W sam raz do lodzika - włosy nie zaczepiają się o zęby i nie smyrają w nos. Żeby nie szokować współtowarzyszy w saunie i na plaży nudystów - właśnie ta fryzura u mnie króluje. Oprócz walorów estetycznych widzę jedną praktyczną cechę krótkich włosów intymnych - po seksie bardzo łatwo i szybko wyciera się podbrzusze z nasienia i soków kobiety. Kawałek wilgotnego ręcznika papierowego po szybkim wieczornym numerku i nie trzeba od razu biec pod prysznic.


Również w tym przypadku penis wydaje się większy. Z tego co wiem, z kilku maili od naszych czytelników - na problem dziewczyna / narzeczona / żona nie chce zrobić mi loda w wielu przypadkach doradziliśmy skrócenie włosów łonowych. W połączeniu z żelem smakowym seks oralny zagościł w domach tych czytelników. Czy to była tylko zasługa włosów, czy żelu? Nie wiem, ale warto wziąć pod uwagę i jedno i drugie.

Wysłałem mojej pracującej kobiecie ememesa ze zdjęciem i opisałem nad czym teraz pracuję. Ma dwie dniówki pod rząd, więc niech ucieszy oko fajnym ptakiem. Pielęgniarka powiedziała abym dopisał jej myśl - taka fryzura intymna jest cholernie podniecająca dla kobiety i szalenie męska. Oczywiście można się z tym nie zgodzić, jednak ze względu na to ile widziała w życiu penisów (w szpitalu) wziąłbym jej zdanie pod uwagę.