wtorek, 5 stycznia 2016

Męskie fryzury intymne - golimy wszystko na zero
Jak ogolić kutasa by podniecił kobietę? [poradnik erotyczny ze zdjęciami]

O tym, czy mężczyzna może ogolić swoje okolice intymne na zero, czy też powinien być zarośnięty jak niedźwiedź, pisałem w felietonie erotycznym: o męskości, depilacji i Aleksandrze Wielkim, czy golenie jajek jest mało męskie? Tutaj nie będę się wdawał w polemikę - czy można, czy warto, czy wypada? W tej serii przedstawiam męskie fryzury intymne. Jeśli interesują cię damskie - zerknij do poradników erotycznych o depilacji intymnej.

Po pierwsze powinieneś zastanowić się czy masz ochotę ogolić swoją męskość na zero. Jeśli się wahasz - spokojnie, włosy odrosną do tej samej długości w 2 lub 3 miesiące. Po drugie, jeśli jesteś w związku - porozmawiaj z partnerką o tym co lubi. Może się bowiem okazać, że jest miłośniczką długich i gęstych włosów łonowych. Jeśli dozna szoku estetycznego, możesz dużo stracić w jej oczach. Ewentualnie zacznie się śmiać.

Ja mam to szczęście, że moja pielęgniarka nie lubi długich włosów w dużych ilościach. Ja również. Zatem najczęściej na moim podbrzuszu znajduje się bardzo męskie... nic!


Jeśli wybierasz się na pierwszą randkę z seksem - moim zdaniem lepiej nie eksperymentować, całkowity brak włosów na męskim podbrzuszu może wywołać lekką konsternację u płci pięknej. Jest to sprawa indywidualna i trudno ferować wyroki, jednak ja bym wolał coś bezpiecznego i pośredniego - naturalne w kształcie, ale skrócone włosy łonowe. O tym napiszę w kolejnym poradniku.

Moja pielęgniarka nieźle się zdziwiła, gdy któregoś pięknego dnia zaprezentowałem się nago i bez włosów. Przez dłuuugi, bardzo długi czas coś tam sobie rosło na wzgórku. Krótkie, ale było. Zdziwiła się, pooglądała i teraz bardzo mnie lubi w takim wydaniu. Golenie jest też popularne wśród aktorów erotycznych.

Mam też jedną ciekawostkę dla mężczyzn niezbyt hojnie obdarzonych przez naturę. Po zgoleniu gąszczu włosów penis wydaje się większy. Nie chowa się jak strażnik miejski z fotoradarem w krzakach. Jeśli masz nieco mniej do pokazania - spróbuj ogolić lub skrócić zarost intymny - to nie boli i nie jest na zawsze. Ja spróbowałem wiele lat temu i tak już zostało.

Ciekawostka druga - wedle prawideł depilacyjnych można określić moją fryzurę jako depilację hollywoodzką.