wtorek, 24 września 2013

Gumki i dziewczyny długowłose
czy podczas seksu oralnego trzeba stosować gumkę? [historia erotyczna]

Wyobraźcie sobie, że on leży, jemu stoi, języczek pielęgniarki pieści go od jąder, aż po główkę i…

… po brzuchu smyrają mnie jej długie włosy.

Widok jest piękny. Śliczna długowłosa dziewczyna pieści moją męskość, która znika w jej ciepłych ustach. Nie chciałem jej przerywać, ale włosy poruszające się po moim brzuchu nieco mnie rozpraszały. Powiedziałem to mojej pielęgniarce, a ona rozejrzała się po pokoju i stwierdziła, że nie widzi spinki do włosów.

I tu nastąpiła sytuacja tak podniecająca, aż prawie dostałem orgazmu…
Moja pielęgniarka zgrabnym ruchem zdjęła z siebie czerwone koronkowe majtki, złożyła je w pół (tak jak robi się z gumkami do włosów, aby były ciaśniejsze) i spięła sobie nimi włosy! Proste i genialne rozwiązanie, ponieważ:
- Wygląda to seksownie.
- Wylizała go w taki sposób, że nadal mam dreszcze na samą myśl o tym.
- Nie pobrudziłem jej włosów nasieniem, a zdarzyło się, że po porannych pieszczotach, przez pół dnia chodziła po oddziale z lekko sklejonym spermą pasmem włosów.
- Taką spinkę do włosów macie dziewczyny zawsze ze sobą i nigdy jej nie zgubicie.
- Mogłem patrzeć na jej wydepilowaną cipkę.


Jeśli znajdę czas, opiszę inne erotyczne triki, i dodam je do naszego zakątka erotycznego, bloga www.jaimojapielegniarka.blogspot.com