wtorek, 3 września 2013

Jeszcze tylko dwie godziny
jak prawidłowo ogolić penisa i mosznę? [opowiadanie erotyczne]

I pielęgniarka wróci z dyżuru.

Wszedłem do łazienki. Włączyłem i zapętliłem piosenkę pewnej brytyjskiej wokalistki. Rozpiąłem rząd guzików w błękitnej koszuli, odpiąłem guzik i opuściłem suwak dżinsów. Po chwili spodnie znajdowały się na podłodze. Złożyłem w kostkę i odłożyłem na półkę. Opuściłem bokserki do kostek i zgrabnym ruchem nogi wrzuciłem je do kosza na pranie. No dobra, wcale tak nie było, upadły obok i musiałem podnieść je i wrzucić do kosza.

Moja męskość śpi. Podszedłem do lustra żeby zgolić zarost. Nie chcę kłuć pielęgniarki przy całowaniu.
Patrzę na penisa. Odpoczywa przed dzisiejszą nocą, musi nabrać sił. Pomyślałem o gładkim łonie mojej kobiety i spojrzałem znów na męskość. Pomyślałem, że trzeba się nim zająć, aby zabawa miodem była przyjemna. Pamiętacie, że włoski na podbrzuszu mają nieco ponad centymetr długości, a na jądrach nieco ponad pół centymetra.

Wziąłem do ręki maszynkę do golenia i wszedłem do kabiny prysznica. Ustawiłem głowicę na 1 centymetr cięcia. Kilkoma ruchami ręki skróciłem włoski na podbrzuszu. Teraz są takie, jak lubi pielęgniarka.


Teraz przyszła pora na jądra. Ustawiłem głowicę na zero centymetrów i…aby było łatwiej, skóra musi być naprężona. A to jest możliwe tylko i wyłącznie w stanie erekcji. Spojrzałem na zdjęcie pielęgniarskiej cipki nie dotykając go, po kilkunastu sekundach sam postawił się do pionu. Skóra zeszła z napletka a jądra uniosły. Jeszcze kilka ruchów ręki, aby naprężył się mocniej, i można przystąpić do przycinania. Jest to czasochłonne, dziewczyny które się depilują wiedzą co mam na myśli, ale efekt jest wart całej pracy.

Odkręcam wodę i myję całe ciało. Krocze zasługuje na specjalne traktowanie. Penis już opadł. Namydliłem dłonie i umyłem dokładnie jądra, wymasowałem skórę. Strumień wody z prysznica pobudził go, i powoli, stopniowo, drgając – podniósł się. Wycisnąłem na niego sporą porcję śliskiego żelu. Chwyciłem prawą ręką i zacząłem myć. Poruszałem do przodu i do tyłu. Aby dobrze umyć każdy jego zakamarek, lewą ręką naciągnąłem skórę, a prawą namydliłem główkę. Myłem ją kolistymi ruchami. Każdy ruch ręki przyprawiał mnie o dreszcze.

Przerwałem pieszczoty i namydlone dłonie skierowałem na brzuch i klatkę piersiową. Na włosach łonowych zrobiło się dużo piany. Opłukałem ciało i wytarłem.
Było mi mało.

Założyłem ręcznik na grzejnik, zasunąłem żaluzje w oknie i zapaliłem światło. Oparty o ścianę masowałem męskość. Bardzo szybko poruszałem dłonią. Było przyjemnie, ale czegoś mi brakowało. W lewą dłoń wziąłem twoje białe majtki, przypomniałem sobie twój kobiecy zapach.
Na orgazm nie czekałem długo.

Spuściłem się w twoje białe majtki. Gęsta, biała sperma pokryła ten fragment materiału, który za każdym razem styka się z twoją cipką, i który sama codziennie przyozdabiasz swoim kobiecym śluzem.
Teraz muszę je dokładnie uprać…

P.S. Miłego czytania w autobusie…
P.S.2 Mam nadzieję, że czytając o moim, a również i twoim penisie, na twoich różowych płatkach pojawią się krople wilgoci.
P.S.3 Co ty na to by dodać nasze amatorskie zdjęcia erotyczne?