piątek, 13 września 2013

Kilka słów o penisie, wzwodzie, wytrysku i masturbacji [opowiadanie erotyczne]

Poczekaj aż ci opadnie, weź lustrzankę i zrób tajemnicze, zmysłowe i sprośne zdjęcie, tak żeby nie wiadomo było jak wygląda gdy ci stoi. Opublikuj na blogu. Jesteś mój, ja jestem twoja, jesteśmy tylko my, ale…

Podnieca mnie myśl, że czytające bloga dziewczyny zobaczą twoją męskość, która jest też moją i tylko moją męskością. Będą go oglądały, zobaczą na zdjęciu, ale NIE zobaczą go na własne oczy, NIE będą wiedziały jak wygląda gdy ci stoi, NIE poczują twojego zapachu, NIE będą wiedziały jak smakuje twoja sperma, NIE będą wiedziały jak delikatna jest na nim skóra podczas robienia loda, NIE będą odczuwały fizycznej przyjemności, którą sprawiasz, gdy posuwasz moją cipkę, NIE poczują z jaką siłą rozlewa się twoje nasienie w ustach lub cipce. NIE zobaczą całego ciebie.

Przeczytałam wszystkie komentarze, grzecznych kobiet, które lubią się kochać, niegrzecznych kobiet, które lubią się pieprzyć. Nie spodziewałam się, że jesteście tak różne. To fajnie, że jesteście i mówicie o seksie w tak bogaty i różnorodny sposób. I żeby ująć to w odpowiednie słowa, tak żeby każdej z was się spodobały, i żadnej z was nie uraziły.

Podnieca mnie myśl, że w waszych umysłach pojawi się twoja męskość. Nie ty, ale widoczna na fotografii męskość. Nie wiem, może zdjęcie nie podziała na nie, tak jak na mnie. Ale może któraś poczuje mrowienie w swojej kobiecości, inna zrobi się mokra, może zacznie się pieścić palcami, może wsunie w siebie wibrator. Może w swoich fantazjach penis będzie wypełniał jej pochwę, a inna zechce go w swoim tyłeczku. Może w myślach jedna będzie go delikatnie lizać, a inna go obciągnie. Niektóre kobiety lubią czuć wytrysk w pochwie, inna w swej fantazji zrobi mu loda, będzie go ssała i połknie nasienie, wylizując go do ostatniej kropli.

Może niektóre będą chciały go ogolić, a inne poczekać aż zarośnie. A może im się zdjęcie nie spodoba. Może zrobią sobie dobrze siedząc na fotelu przy komputerze, a może pójdą do łóżka i doprowadzą do orgazmu pieszcząc palcem ciaśniejszą dziurkę. Może wyobrażą sobie nasienie na biuście, wystrzelone z widocznych na zdjęciu jąder, a może zechcą poczuć ciepłą spermę uderzającą o wzgórek łonowy i spływającą do cipki. Może w myślach będą miały twoją męskość we wszystkich dziurkach – najpierw pobudzą go ustami, potem wsuną w cipkę, by na koniec, tuż przed wytryskiem, męskość pieprzyła nieprzyzwoicie ciasny tyłeczek.

Podnieca mnie myśl, że może niektóre napiszą co im chodzi po głowie i jak by wykorzystały twoją męskość. Przeczytam ich komentarze, które mam nadzieję, że się wkrótce pojawią i zrobię z nim dokładnie to samo. Bo jesteś mój. I nie zaspokaja mnie tylko twoja męskość, ale przede wszystkim cielesny i emocjonalny TY.

Zdjęcie penisa mojego mężczyzny do obejrzenia w zakładce PENIS. Opowiadania erotyczne o masturbacji i dotykaniu męskości przeze mnie, dostępne tutaj.