poniedziałek, 12 maja 2014

Sześć pozycji na fotelu - pozycja na jeźdźca od przodu
[część 5/6][opowiadanie erotyczne]

Akt piąty: Na jeźdźca od przodu

Wstajesz i wypinasz pupę.
Jeszcze przed chwilą twoja cipka zaciskała się na nim.
Złączyłem nogi.

Klęczysz na fotelu.
Moje biodra znajdują się między twoimi kolanami. 
Nieco zsuwam się z fotela, tak że pupa opiera się na krawędzi.
W tej pozycji wystarczy, że opuścisz biodra.

Wchodzi gładko.
Jesteś rozluźniona i mokra.

Trzymasz dłonie na moich ramionach.
Patrzę na biust.
Piersi falują przed moimi oczami.
Chcę wziąć je w usta.
Ssać.
Zrobić ci malinkę na piersi.

Trzymam cię mocno za biodra.
Gdy opadłaś przytrzymałem cię w tej pozycji.
Nie ruszaj się.
Siedź na mnie.
Chcę czuć ciepło pochwy.

Całuj mnie w usta!
Wiem, że jeszcze chcę wstrzymać mój orgazm.
A gdy wystrzelę...
To będzie największy orgazm w życiu.

Bo lubię wstrzymywać orgazm.
Gdy czuję, że nadchodzi - przerywamy pieszczoty.
Po chwili znów się pieścimy.
Gdy zbliża się wytrysk - znów przerywamy.
Warto.
Jeśli tego nie robiliście wcześniej - spróbujcie.
Olbrzymi orgazm gwarantowany.
I zdziwienie, że jądra pomieściły taką ilość nasienia.

Więc wstrzymuję i czekam na ostatnią pozycję.
Będzie klasycznie.
Ja na tobie. Ty pode mną.
Będę cię penetrował i całował.

I zmoczę cipkę spermą.

--------------------------------------------------------------------------------------------
P.S. Pielęgniarka właśnie się myje, a ja korzystając z chwili postanowiłem podzielić się fotelowymi zabawami. Ciekawe co zrobi po wyjściu z łazienki? Wiem tylko, że zrobi specjalnie dla mnie paseczek na wzgórku.
Pas startowy dla mojej twardej rakiety ;)