czwartek, 19 czerwca 2014

Dlaczego lubię cipkę mojej pielęgniarki? [zdjęcie cipki]

  1. Miękkość - otula męskość, sprężyście ugina się pod naciskiem palców. Jest delikatna, miękka, przyjemna w dotyku.
  2. Fałdki - po których ślizga się męskość zwiększając doznania. Pochwa mojej pielęgniarki ma cudowny wewnętrzny kształt. Jeśli wkładaliście palce w kobietę, wiecie o czym mówię.
  3. Rozciągliwość - jest ciasna i mocno zaciska się na męskości, by po kilku minutach pieszczot zmieścić penisa lub trzy palce.
  4. Drżenie - gdy to robi, wiem że zbliża się jej orgazm. Lubię gdy się zaciska na penisie. Gdy się ze mną droczy i zaciska mięśnie.
  5. Temperatura - jest gorąca! Nawet w najbardziej mroźne dni jesteś tam ciepła i gościsz w niej męskość, rozgrzewając jak kawałek stali.
  6. Wilgoć - lubię ślizgać się w tobie. I gdy po namiętnych pocałunkach wkładam dłoń w majtki, a ty jesteś mokra. To dla mnie komplement.
  7. Smak - najlepszy na świecie. Mógłbym godzinami leżeć z głową między twoimi nogami. I lizać. Smakować.
  8. Intymny zarost. Czasem jest krótszy, czasem dłuższy. Albo nie ma go w ogóle. Może być paseczek a może być trójkącik. Kłujący mój wzgórek, smyrający język.
  9. Różowy kolor - najpiękniejszy róż jaki widziałem.
  10. Łechtaczka - guziczek, który po naciśnięciu wywołuje wybuch bomby atomowej orgazmowej.
  11.  
Na koniec najważniejsze - lubię cipkę mojej pielęgniarki, ponieważ jest częścią mojej pielęgniarki. 

P.S. Będzie też wpis - Dlaczego lubię penisa mojego pacjenta? :)