niedziela, 5 kwietnia 2015

Weronika - seks oralny, soki wypływające z cipki...
i sterczący kutas [opowiadanie erotyczne][zdjęcie erotyczne]

Blog erotyczny to nie tylko opowiadania erotyczne. To co przeczytacie, to erotyki, czyli listy, które wymieniamy z naszą wirtualną kochanką Weroniką. Pewnego dnia napisała:
zdjecie ktore chcieliscie w zalaczniku. jest cipka, nie widac cipki, na ekranie jest tak duza ze powinienes poczuc jej zapach. zmoczylam sie na sama mysl o Twoim pragnieniu. na pewno czuc jej zapach. zbliz twarz, dotknij mnie nosem, wez gleboki wdech. chwytam Cie za wlosy i dociskam. wiem ze lubisz smak kobiety. zanuzam w siebie palce i wsuwam w usta. ssiesz, pielegniarka patrzy. podchodzi i opuszcza moje majtki. nie wymawiajac slowa pozwolila Ci to zrobic. to jest obiecana nagroda. podzielila sie z Toba moim cialem. wiec wysunelam biodra, poczulam cieplo jezyka. lizesz wyplywajace krople, nie dasz rady zlizac wszystkich. wyluskaj jezykiem lechtaczke. wilgoc z cipki bedzie splywac po nogach. chwytam Cie za glowe i ocieram lechtaczke o usta, nos. jecze z rozkoszy.

Ja i moja pielęgniarka odpisaliśmy:
Zdjęcie twoich majtek, szczegółowy opis lizania twojej cipki wywołały erekcję, czego dowód widoczny jest na zdjęciu. Wszystko zgodne z twoimi wytycznymi.
Myślisz, że nie dam rady wylizać całej wilgoci? Pielęgniarskie soki zlizuję do ostatniej kropli. Jeśli cipka jest mokra, to ją liżę i liżę, ale im bardziej liżę tym (zamiast się wysuszyć) jest bardziej mokra. Aż do pierwszego dreszczu, skurczu i jęku. Krople z wewnętrznej strony ud też zbiorę na język.
Na dużym zdjęciu widać biodra i majtki Weroniki. Ujęcie pod kątem, nieco z boku. W bawełnianych majteczkach, w których na pewno chodziła przez cały dzień. I o to chodziło, miała wysłać nam zdjęcie tak realistyczne i tak podniecające, żebyśmy niemal poczuli zapach jej cipki. Żebyśmy mieli ochotę na seks.
 
Dalej czytamy zadanie, które przygotowała dla mnie:
chce zdjecie pacjenta w ubraniu casual, w czym lubisz, jakies spodnie, koszulka, koszula, bluza i bielizna. wyobrazam sobie, ze opuszczasz spodnie i przygotowujesz sie do penetracji pielegniarki ubranej w czerwona bielizne, ponczochy. pielegniarka odchylila majtki, moj jezyk doprowadzil ja do pierwszego orgazmu, jest mokra i czeka na niego. stanal Ci, chce to zobaczyc.
Wstałem, opuściłem spodnie i slipki i doprowadziłem ręką do erekcji. Pielęgniarka z wrażenie nabrała ochoty na seks. Zrobiła zdjęcie erotyczne penisa we wzwodzie, które wysłaliśmy Weronice i krótkim zadaniem, co ma zrobić, gdy będzie go oglądała:
Włóż w siebie palec lub dwa i wyobraź sobie mojego twardego kutasa. Pielęgniarka klęczy przede mną i mi obciąga. Jest naga. Ja stoję w opuszczonych do kolan spodniach i białych slipkach. Masturbujesz się i patrzysz na naszą zabawę. W końcu wypełniam usta pielęgniarki spermą. Wyjmuję go, cały błyszczy od śliny. Z ust pielęgniarki wypływa strużka nasienia i kapie na kształtne piersi.
Dochodzisz.

P.S. Krótki i treściwy komentarz z dużą dozą erotyzmu, który podrzucił nam pomysł opublikowania fragmentu erotycznej korespondencji, a przede wszystkim pokazania wam zdjęcia kutasa we wzwodzie:
Anonimowa czytelniczka: teraz ladnie prosimy o takie ale ze stojacym kutasem :)mgielka: tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak ^^
Kochani - jaimojapielegniarka.blogspot.com to blog erotyczny. Chcemy więcej takich komentarzy! Chcemy, żebyście pisali o seksie, cipkach, penisach i dzielili się z nami swoimi fantazjami erotycznymi. To nas bardzo podnieca.