poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Opowiadania erotyczne i napalona pielęgniarka
seks, seks, masturbacja i seks [blog erotyczny]

Ja wiem, że wchodzisz na erotyczny blog, a tu od kilku dni nie ma żadnego nowego opowiadania erotycznego. Na szczęście mamy około setki erotycznych opowiadań, a precyzując nie tyle opowiadań (sugeruje to też fikcję literacką) co historii erotycznych z życia wziętych. Dla wielbicieli literatury jest też nasza autorska książka erotyczna (oczywiście za darmo), która ciągle powiększa swoje uniwersum i dodaje nowych bohaterów.

Wińcie pielęgniarkę i jej apetyt na seks. Jeśli każdy wchodzący na blog erotyczny dałby jej klapsa, to może by się uspokoiła trochę. Ja się nie chwalę, ani nie żalę, opisuję tak jak jest. W pracy pracujemy, w domu szalejemy. W kuchni, łazience i na dywanie. Do spisywania historii erotycznych potrzebuję odrobinę podniecenia, a pielęgniarka zaraz to wykorzystuje i po chwili jestem zaspokojony. I jak tu napisać opowiadanie erotyczne? Teraz mam wolną chwilę, a pielęgniarka bawi się pulsatorem, o którym przeczytacie po weekendzie majowym. Jeśli nie wiesz czym jest pulsator, to w pewnym stopniu można nazwać go wibratorem. Pulsator służy do wypełnienia cipki lub pupki, jednak działa zupełnie inaczej niż wibrator. Zainteresowanych zapraszam na nasz blog erotyczny dokładnie 4 maja
Może skuję pielęgniarkę kajdankami? Mam takie, stalowe, bardzo solidne. Do zabawy doskonałe. Moja pielęgniarka chciała bym skuł jej ręce na plecach, uklękła i zrobiła mi takiego loda... że z ledwością drżącymi rękami ją oswobodziłem. 

Znaleźliśmy też metodę na skopiowanie męskości. Metoda jest prosta, zajmuje kilka minut i w rezultacie otrzymujemy wierną kopię kutasa z żelu. Jeśli jesteś ciekaw jak zrobić w domu sztucznego penisa, czy z żelatyny da się zrobić kutasa - napiszemy o tym w maju. Przepis krok po kroku z wieloma zdjęciami.

Zaraz na początku przyszłego miesiąca poczytacie o pieszczotach analnych pacjenta. Pielęgniarka wsunęła we mnie... kulki gejszy! Tak, faceci również mogą ćwiczyć mięśnie Kegla. W jaki sposób? Dowiesz się tego 11 maja :) Nie jest to przypadkowa zabawa i mamy ku temu podstawy medyczne. Dowiedziałem się kilku ciekawostek o moim ciele i z chęcią podzielę się informacją z czytelnikami.

Dziś sesja foto mojej pielęgniarskiej modelki w body Obsessive Amarone. Jak wygląda bielizna na ciele mojej dziewczyny zobaczycie (na kilku erotycznych zdjęciach) już w najbliższy piątek.

Mamy jeszcze kilka erotycznych tajemnic, które będziemy ujawniać na bieżąco w maju i na początku czerwca. A gdy tylko pielęgniarka da mi chwilę wytchnienia - napiszę opowiadania erotyczne opisujące co się działo, dzieje i będzie działo :)