piątek, 24 kwietnia 2015

Świeca do masażu Swede Senze Massage Candle
jak zrobić erotyczny masaż? [test - recenzja - opinia]

Erotyczny masaż jest przyjemny, odprężający, pozwala poznać ciało partnera. Jeśli dotrzemy do sfer erogennych doprowadzi nas na zupełnie inny szczyt przyjemności. To powolne budowanie napięcia, oczekiwanie na rozładowanie erotycznego drżenia.

Firma Swede, o czym możemy się dowiedzieć z ich strony, projektuje i wytwarza produkty związane z miłością między dwojgiem ludzi. Brzmi intrygująco? Mają rację, ponieważ czym lepiej można okazać uczucie w sypialni, niż zmysłowym masażem ciała swojego mężczyzny lub swojej kobiety? Oczywiście, że lepiej można okazać swoje uczucie... chociażby przygotowaniem śniadania pielęgniarce, która właśnie wróciła z nocnego dyżuru. Jednak ja mam na myśli mniej przyziemne sprawy związane z sypialnią i erotyką.

W ofercie firmy Swede znajdziemy olejki do masażu, świece, lubrykanty smakowe i naturalne żele nawilżające na bazie wody i silikonu. Jeśli nadarzy się okazja przetestujemy i zrecenzujemy inne kosmetyki tej firmy. Wyglądają rewelacyjnie.

A dziś? Czas na zabawę świecą do masażu Swede Senze Massage Candle w wersji Vitalizing - z limonką, pieprzem i eukaliptusem.

Świeca do masażu Swede Senze Massage Candle [test - recenzja - opinia]

Zobaczcie jakie zapachy są dostępne. Pięć pięknych słoiczków z kolorowym woskiem - pomarańczowym, turkusowym, fioletowym, czerwonym i zielonym.

erotyczny masaż, masowanie ciała, świeca, olejek

 Pielęgniarka zakochała się w ich wyglądzie i chciałaby mieć wszystkie na półce. 
  • Swede Senze Blissfull - z aromatem goździka, pomarańczy i lawendy
  • Swede Senze Soothing - z miętą, różą i pomarańczą
  • Swede Senze Spiritual - z grejpfrutem, palczatką imbirową i wyciągiem z drzewa pomarańczowego
  • Swede Senze Teasing - z wanilią, chilli i jagodlinem wonnym
  • Swede Senze Vitalizing - z limonką, pieprzem i eukaliptusem. 

    blog erotyczny, opowiadania erotyczne masaż, jaimojapielegniarka

    Gdy moja pielęgniarka brała wieczorny prysznic, zapaliłem kilka świec w sypialni, zgasiłem światło, założyłem jej ulubione białe slipki i czekałem. Zapaliłem też świecę do masażu Swede Senze Massage Candle. 
    Moja pielęgniarka położyła się na brzuchu. 
    Była naga.
    Zmysłowy zapach świecy rozniósł się po pokoju...

    erotyczny blog, erotyczne opowiadanie, masaż erotyczny

    Warto mieć słoiczek pod ręką, aby na bieżąco sprawdzać ilość stopionego wosku. Topimy tylko tyle, ile będzie nam potrzebne do masażu. Gasimy świecę i czekamy od 15 do 20 minut na schłodzenie cieczy. Taką informację otrzymujemy od producenta, jednak dla nas optymalnym czasem były 3 minuty, po których olejek jest ciepły, ale nie parzy.
    Specjalny kształt słoiczka, z wyprofilowanym dziobkiem, ułatwia nałożenie płynnego wosku na wybrany obszar ciała.

    Ponownie zapaliłem świecę. Podczas kilkuminutowego erotycznego masażu pleców i pośladków mojej pielęgniarki, wytopiło się kilka kropli wosku, który potrzebny był do masażu brzucha, połączonego z ugniataniem piersi.

    techniki masażu erotycznego, poradnik, masażysty

    Na początku naszej działalności, gdy blog erotyczny raczkował, napisałem opowiadanie erotyczne opisujące jeden z naszych wieczorów, gdy pielęgniarka wróciła chora z pracy. Wszedłem z nią pod prysznic, delikatnie umyłem i zrobiłem masaż, po którym bardzo szybko wróciła do zdrowia. Z tego co kojarzę, zamiast przez  tydzień... chorowała tylko 7 dni. Byłbym świetnym lekarzem.
    Szkoda, że wtedy nie miałem świecy Senze.

    blog z opowiadaniami erotycznymi masażu, świeca, olejek, pielęgniarka

    Żeby szczegółowości stało się zadość, garść informacji technicznych: otrzymujemy 150 mililitrów wosku a według danych producenta świeca pali się nie krócej niż 36 godzin. Wystarczy na kilka(naście) sesji z mocno erotycznym, rozgrzewającym i pobudzającym masażem. Aby aromat nie ulotnił się zbyt szybko, opakowanie otrzymało błyszczącą zatyczkę. Bardzo ładna ozdoba sypialni.

    Początkowo byliśmy zniesmaczeni, że producent poszedł na łatwiznę i zrobił słoiczek z plastiku. Na zdjęciach wygląda jak krystaliczne szkło, a prawda jest taka, że zewnętrzną warstwę tworzy przeźroczysty plastik barwiony na zielono, a wewnętrzną biała wkładka z tworzywa sztucznego. Działanie producenta zrozumiałem po kilku dniach, gdy chciałem przenieść (oczywiście inną) zapaloną świecę w szklanym opakowaniu. Tworzywo wykorzystane w Swede Senze Massage Candle doskonale chroni przed poparzeniem, a mnie się odechciało marudzić, że to tylko plastik.

    jak prawidłowo wykonać masaż cipki, kutasa, pleców, ramion

    Świecę do masażu wykonano z mieszanki naturalnych wosków, masła kosmetycznego, olejków i ekstraktów zapachowych. Wszystkie produkty są testowane medycznie i są bezpieczne dla skóry.

    Każdy znajdzie odpowiednią świecę dla siebie. Rozkoszne połączenie goździka i pomarańczy to bardzo świąteczny aromat, kojący zapach róży i pomarańczy, palczatka imbirowa i wyciąg z liści drzewa pomarańczowego zapewni relaks, chilli i wanilia to propozycja dla lubiących ostry seks a my wybraliśmy pobudzające połączenie limonki i pieprzu.


    Swede Senze Massage Candle w jednym z pięciu zapachów możesz kupić w sklepie oferującym akcesoria erotyczne, bieliznę i świece do zmysłowego i erotycznego masażu partnera.

    najlepsze opowiadania erotyczne, recenzje i testy świec i olejków do masażu