niedziela, 30 sierpnia 2015

Pokaż nam swojego kutasa - erotyczne zdjęcia penisa
Akt pierwszy [opowiadanie erotyczne]

Po kilku komentarzach w tym wpisie postanowiłem zrobić kilka erotycznych zdjęć mojego penisa. A raczej musiałem, bo postawiłyście mnie pod ścianą i widzę, że pertraktacje z góry skazane są na porażkę. Kisielova napisała: liczyłam na bardziej rozebrane..., z kolei Whiskey z lodem: whoa! no pokazalbys to cudo dawno go nie widzialam i jestem ciekawa jak wyglada teraz. wloski widze jakies sa po ostatnich przygodach z gladkim podbrzusze, wtórowała im Kiki: już byś się nie wygłupiał i zdjął ten malutki kawałek materiału. Z całą stanowczością potwierdzam brak sensu w jego zakładaniu. Dlatego zdejmij proszę i zrób nowe zdjęcie. Jolka nadepnęła na moje męskie ego: chyba się nas nie wstydzisz Pacjencie? :D czekamy na jeszcze jedno zdjęcie, Pielęgniarka Monika podsunęła pomysł: odciągnij na bok majty i pokaż go! a Majoretka zainspirowała mnie do wykorzystania jej słów do zatytułowania wpisu: pokaż nam swojego kutasa!!

Będzie pięć zdjęć. O nie, nie. Nie dostaniecie ich od razu. Ponieważ anonimowa czytelniczka napisała: miałabym prośbę o foto w mniejszym powiększeniu tzn. więcej ciała bym chciała zobaczyć brzuch i uda z większej odległości :) Byłaby taka możliwość? zatem spełniam prośbę... a w dalszej części opisuję w jaki sposób zdjęcia powstały.


Upał znów doskwiera. Pielęgniarka założyła koronkowe białe majteczki, takie połączenie szortów ze stringami oraz zwiewną koszulkę. Ja postanowiłem ubrać slipki. Od momentu zrobienia zdjęcia z pierścieniem erekcyjnym minęły cztery tygodnie więc tu i ówdzie pojawił się intymny zarost. Zanim pielęgniarka na mnie spojrzała czmychnąłem do łazienki. Postawiłem go do pionu, ponieważ wtedy najlepiej i najszybciej goli się krocze. Kilka ruchów maszynką elektryczną po mosznie, kolejne w okolicach związanych z korkiem i masażerem prostaty, lekkie przycięcie w pachwinach. Zostawiłem krótkie włosy na podbrzuszu, założyłem slipy i wyszedłem z łazienki.

- Obiecaliśmy czytelnikom zdjęcia penisa, pamiętasz? - stwierdziłem.
- Właśnie czekam na to.
- Jestem gotowy w takim razie - powiedziałem i pokazałem co mam w majtkach.
- Hmm... - zastanowiła się - ja bym zgoliła to co masz na wzgórku łonowym.
- Ty robisz zdjęcia, jak chcesz...
- Mam pomysł na fotki, jednak potrzebuję do tego wydepilowaną męskość.
- To chodź ze mną do łazienki, pani fotograf.

Stanąłem nagi przed moją prywatną pielęgniarką i wręczyłem maszynkę do golenia. Uklękła, miała na wysokości twarzy zwisającą męskość, choć lekko nabrzmiałą po wcześniejszej erekcji. Kilkoma ruchami dłoni sprawiła, że penis był całkowicie pozbawiony włosów.

- Ślicznie - powiedziała i pocałowała mnie w żołądź.
- Teraz jest dobry do zdjęć?
- Idealny.

Założyłem slipki i stanąłem przed obiektywem. Wpatrywałem się w sutki mojej kobiety, które sterczały przez zwiewną koszulkę. Widziałem też cipkę, koronka nie zasłaniała wszystkiego.

- Stań w lekkim rozkroku - usłyszałem.
- Tak?
- Jeszcze trochę. Ooo, tak, właśnie tak. Obniż nieco slipy, pokaż podbrzusze.
- O to ci chodzi? - zapytałem zadowolony bo lubię takie zabawy z pielęgniarką.
- Hmm... coś mi jeszcze nie pasuje.

Odłożyła aparat i podeszła do mnie. Włożyła rękę w slipki, złapała za męskość i ścisnęła. Przesunęła skórkę odkrywając główkę. Penis obudził się. Wyjęła rękę z moich majtek, jeszcze je poprawiła i zrobiła zdjęcie. Pierwsze w tym wpisie. Jest lekko nabrzmiały, z odsłoniętą główką. Wszystko widać ze szczegółami. I muszę przyznać, że ogolony wzgórek bardzo mi się podoba na tych zdjęciach.

- To jeszcze jedno zrobię, tylko musisz obniżyć slipy.
- Może pokazać już penisa?
- Nie, jeszcze za wcześnie, obniż tak, aby było widać nieco trzonu i całe podbrzusze.
- Będzie ok?
- Perfekcyjnie - powiedziała i usłyszałem szelest migawki.


Po chwili zrobiła trzecie, czwarte i piąte zdjęcie, ale o tym przeczytacie niedługo. Podsycę atmosferę, bo już w kolejnym wpisie pojawi się erotyczne zdjęcie męskości pod tytułem odciągnij na bok majty i pokaż go!