niedziela, 29 listopada 2015

Czy pielęgniarka nosi korek analny podczas 12 godzinnego dyżuru w szpitalu?
Kilka słów i zdjęcia korka analnego w pupie [poradnik erotyczny]

Poradnik erotyczny należałoby zacząć od pytania: czy można nosić korek analny przez kilka godzin? Odpowiedź jest prosta i krótka - tak, można. Z tego co wiem, jest wielu wielbicieli długiego noszenia zatyczek analnych. I nie mówię tutaj o wypełnieniu pupy przez godzinę czy dwie, a o kilku(nastu) godzinach bez wyjmowania.

Aspekty noszenia się dwa - dla przyjemności i medyczny. W poradniku erotycznym odpowiem na pytanie - z jakiego materiału mogą lub muszą być korki analne do dłuższego noszenia? Jak przygotować pupę i jak wkładać korek? Jaką powinien mieć podstawę? I czy to w ogóle nie odbije się negatywnie na zdrowiu. Małe kompendium analnej wiedzy napisane na podstawie naszych obserwacji.

Dodam kilka fotek mojej pielęgniarki i jej ulubionego złotego korka analnego i odpowiem na nurtujące wielu czytelników pytanie - czy moja pielęgniarka miała kiedykolwiek korek w pupie na dwunastogodzinnym dyżurze i czy nie dostała w niespodziewanym momencie orgazmu?


Wiele zawiłości medycznych związanych z pupą, zwieraczem i wnętrzem naszego siedzenia napisałem w poradniku pupa i korek analny. Zainteresowanych odsyłam do tamtego tekstu. Jeśli zastanawiasz się jaki korek analny wybrać, jak duży, z jakiego materiału, czy ma być prosty czy profilowany, czym jest tunel analny, jaką powinien mieć podstawę i czy wibracje są potrzebne - oto zbiór korkowych pytań i odpowiedzi.

Na samym wstępie napiszę, że korek można wsunąć po wypróżnieniu, co daje kilka godzin spokoju lub po lewatywie. Nie jest to może bezwzględnie wymagane, jednak ze względu na działanie korka - zalecane. Jak wykonać lewatywę? To nic trudnego i strasznego. Krok po kroku opisałem to w tym wpisie.

Odrobina lubrykantu i zabawka wskakuje na swoje miejsce. Moja pielęgniarka używa lubrykant Lovely Lovers Aqua Extreme, jest bowiem bardzo gęsty i nie wysycha szybko. Ok, ale skoro pupa nie ma naturalnego nawilżenia, to po kilkunastu godzinach nie ma problemu z wyjęciem korka? Nie, nigdy nie miała. Tutaj wejdę w temat materiałów, z których robi się zabawki analne. Przetestowaliśmy korki z silikonu medycznego, które nadają się do wielogodzinnego noszenia, ale... jeśli mam być szczery to właśnie korki metalowe lub szklane są najlepsze do tego celu. Są bardzo gładkie, twarde ale delikatne i minimalizujemy możliwość wystąpienia podrażnień. Nosiłem korki silikonowe po kilka godzin, ale przy kilkunastu wolałbym mieć w sobie coś szklanego lub metalowego. Oczywiście do krótkiej zabawy, przygotowania zwieracza do seksu analnego - materiał nie ma znaczenia i wtedy wolę silikon medyczny.


Według nas korek analny do długiego noszenia nie może być zbyt duży. Trudno określić średnicę w milimetrach, ponieważ każdy lubi co innego i dla każdego termin korek o odpowiedniej średnicy będzie postrzegany inaczej. Dla mojej pielęgniarki, która nie stroni od seksu analnego i chociażby wibratora o średnicy 4 centymetrów w pupce. Dla niej optymalny i idealny jest złoty korek o średnicy 29 milimetrów. Średnica podstawy na której zaciska się zwieracz ma 13 milimetrów. Nie jest za mały, więc nie wypadnie podczas pracy, i nie jest za duży, by odczuwać dyskomfort.

Podstawa jest bardzo istotna. O ile korki z przyssawkami są bardzo fajnymi gadżetami w łóżku, o tyle wyjście z nimi na miasto jest raczej mało podniecające. Nawet osoby niedoświadczone przyznają mi rację, że o wiele wygodniej jest mieć między pośladkami podstawę 3 cm, niż 6 cm. Nawet jeśli jest dość elastyczna. Ja i moja pielęgniarka potwierdzamy tę tezę. Drugim rozwiązaniem jest korek z podstawą typu T. Recenzję jednego z nich znajdziesz tutaj

Czy podstawa nie przeszkadza w siadaniu? Nie, ani trochę. Czy przy siedzeniu korek nie wpadnie do pupy? Nie, średnica jest na tyle duża, względem trzonu, aby to wykluczyć.

Na koniec wisienka na torcie - czy przydarzyło się pielęgniarce, by złapał ją orgazm podczas pracy? Ano nie. Rozczaruję was, ale nigdy nie miała. Nie jestem przekonany czy ktokolwiek, kiedykolwiek dostał orgazm od noszenia korka. Moja pielęgniarka lubi zabawy analne do ogólnego zwiększenia podniecenia i wzmocnienia orgazmu, ale samego orgazmu analnego nie przeżyła. Jak sądzę występowanie orgazmu analnego jest tak samo popularne jak orgazm sutkowy. Kto ma szczęście ten go ma. A kto nie ma - i tak nie wie co traci.

Po całej nocy z korkiem moja pielęgniarka ma ochotę na orgazm. Orgazmy pochwowe będące następstwem noszenia korka są bardzo, bardzo intensywne. Jeśli ciekawi was zabawa pupcią w pojedynkę - wkrótce pojawi się poradnik o naszej masturbacji analnej.