piątek, 13 listopada 2015

Złote kajdanki Fetish Fantasy Gold Metal Cuffs
Skuj mnie i wykorzystaj jak tylko chcesz [test - recenzja - opinia]

Nie opowiadałem wam o tym, bo nie było okazji, poza tym to rzecz mało erotyczna. W sam raz do recenzji kajdanek. Pisałem kiedyś na blogu historię karteczki wrzuconej do kieszeni mojego płaszcza: Będę twoją niegrzeczną dziewczynką spełniającą wszystkie twoje intymne zachcianki. Zrobię ci loda klęcząc przed tobą z zasłoniętymi apaszką oczami i związanymi z tyłu rękami.

Wiecie ile kosztowała nas ta zabawa? Wymianę wszystkich uchwytów w kuchni na metalowe. Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, po drugie - nigdzie nie mogłem dokupić takiego uchwytu. Zastanawiamy się dlaczego producent mebli kuchennych nie przewidział sytuacji, w której kobieta przykuje mężczyznę do drzwi szafki i zechce wypieścić go oralnie? Tak się chwalą wieloma testami wytrzymałościowymi, a jeden numerek z kajdankami zrobił spustoszenie w naszej kieszeni. I tak dobrze, że nie zleciała mi na łeb szafka. Choć... prywatną służbę zdrowia już mam, więc pewnie szybko by mnie zszyła. Igłą krawiecką i bawełnianymi nićmi.

Złote kajdanki Fetish Fantasy Gold Metal Cuffs blog, recenzja, opinia

Zabawa spodobała nam się. Czasami kajdanki, które mamy [Fifty Shades of Grey You.Are.Mine] są za krótkie (przydałyby się drugie jako przedłużka), niekiedy przydałyby się dwie pary, aby każdą rękę przykuć osobno. A tak w ogóle, to skoro dzielimy się wszystkim na połowę, to ja chciałem mieć swoje, a moja pielęgniarka swoje. Świetnie się złożyło, ponieważ w ostatnich tygodniach po zmianie szaty graficznej chętniej przyjmujemy złote zabawki, aby uaktualnić fotki pasujące do wyglądu bloga erotycznego. Sklep przygotował dla nas niespodziankę w postaci metalowych kajdanek Fetish Fantasy Gold Metal Cuffs.

kajdanki, krępowanie, seks, bdsm, bondage, skuj mnie, recenzja, opowiadanie

W ofercie sklepu znajdziemy identyczny model pod względem mechanicznym, ale z mięciutkimi nakładkami z futerka. Wersja Deluxe Furry Cuffs jest kilka złotych droższa. My wolimy bardziej surowe, niemal policyjne kajdanki. Ma być ostro, a otarciami na nadgarstkach zajmie się moja pielęgniarka. 

kajdanki opowiadanie erotyczne, blog, forum, historie, pielęgniarka

Seria Fetish Fantasy Gold przyzwyczaiła nas do produktów wysokiej jakości. Cena jest trochę nieuzasadniona w tym przypadku. Mieliśmy i nadal mamy przyjemność z zabawy złotym korkiem analnym, majtkami z wibratorem i magnetycznymi zaciskami na sutki, których recenzję planuję umieścić pod koniec listopada. Kajdanki są nie do końca dobrze wykończone, mają na powierzchni plamki. Nie wyglądają tak pięknie jak na zdjęciach producenta.

skuj mnie i zerżnij, seks w kajdankach, seks z kajdankami, recenzja, opowiadanie, test

Wspominałem kiedyś, że marka Pipedream, będąca matką marki Fetish Fantasy Gold jest wszechstronna. Nadal zadziwiają mnie różnorodnością produktów. Sprzedają wibratory, dilda, korki analne, kulki gejszy, zabawki do elektrostymulacji, bieliznę i mnóstwo innych, o których istnieniu wcześniej nie wiedziałem. To nie byłoby niczym zadziwiającym, ale jeśli dodam, że wszystkie akcesoria są dostępne w odmianach: aluminiowej, stalowej pokrytej chromem, stalowej przypominającej złoto, szklanej, ceramicznej, żelowej, gumowej, neonowej i świecącej w ciemności... 

jakie kajdanki wybrać, policyjne, do seksu, zabawy, bdsm, bondage, strap on

Ważą 181 gramów i nie odbiegają od standardów wagowych kajdanek używanych przez służby bezpieczeństwa. Dopasowano je do realiów łóżkowych. Są lekkie, by nie wadziły podczas zabawy i na tyle ciężkie, by odczuć, że zrobione są z solidnego kawałka metalu. Jak zdążyliście zorientować się po wstępie - kajdanki są mocniejsze od mebli kuchennych. Pilnujcie kluczyka, bo jeśli zgubicie, to bez pomocy ślusarza się nie obędzie. W dzieciństwie miałem zestaw policjanta. W skład wchodziła odznaka, pistolet na przyssawki i plastikowe kajdanki, które bardzo szybko pękły. Z Fetish Fantasy Gold Metal Cuffs nie ma żartów. Nie są to kajdanki policyjne, ale solidności mechanicznej nie można im odmówić.

historie erotyczne, opowieści erotyczne, blogi erotyczne, kajdanki, pielęgniarka

Na wszelki wypadek producent wyposażył je w przycisk bezpieczeństwa. Po przesunięciu blokady kajdanki otwierają się same. Nie jest to proste (co jest zaletą), ale możliwe. Zabawa zabawą, jednak bezpieczeństwo przede wszystkim. W zestawie otrzymujemy dwa kluczyki. Zdobienie jest fajne i co intrygujące - identyczne jak w kajdankach 50 Shades of Grey. Pewnie korzystają z usług tej samej fabryki. Kajdanki Pana Greya są droższe, jednak jakość jest lepsza.

metalowe złote stalowe aluminiowe kajdanki, policyjne, bondage, blog, opowiadanie

Kajdanki dodały do naszego związku zabawę: zrób mi dobrze, aby wykupić kluczyk do kajdanek, którymi jesteś skuty/skuta. Posłużę się jednym przykładem, który udowodni potrzebę posiadania kajdanek. W wielkim skrócie, ponieważ recenzja gadżetu erotycznego nie jest najlepszym miejscem na pisanie długiego opowiadania.

złote kajdanki, do skucia, seks bondage, blog, jaimojapielegniarka

Wymyśliłem scenariusz, który zakładał przykucie mnie do łóżka. Pielęgniarka miała usiąść na mojej twarzy, a ja miałem (i bardzo chciałem) zaspokoić ją językiem. Moja niegrzeczna dziewczyna wprowadziła modyfikację. Przykuła moje dłonie do zagłówka łóżka. Leżałem na plecach, a pielęgniarka zajęła się moją męskością. Lizała go, wsuwała w usta, pieściła główkę pomagając sobie dłońmi. Tuż przed moim wytryskiem przerwała pieszczoty, powiedziała, że idzie do łazienki i wróci za piętnaście minut.

Wzięła z szuflady białe stringi i jak się domyślałem, chciała przygotować cipkę do pieszczot. Zostawiła mnie rozpalonego, choć nie miałem jej tego za złe. To bardzo przyjemne i trzeba mieć silną wolę by nie zaspokoić się samemu. Historię o 90 minutach tego typu pieszczot opisałem dokładnie tutaj. Gdybym nie był przykuty zrobiłbym sobie dobrze ręką. Albo poszedł za nią do łazienki i tam najpierw zaspokoił ją, a potem siebie. Musiałem czekać, jakieś 15 minut. Wróciła i usiadła na mojej twarzy, lubię to i jej wypięty tyłeczek. Nie jest to zabawa w podduszanie czy siadanie całym ciężarem, ot klęczenie z jej tyłeczkiem w pobliżu mojego języka. Zaspokoiłem moją pielęgniarkę. Ona dokończyła wcześniejsze pieszczoty. Orgazm był silny i wypełnił usta...

sexforum, pielęgniarka, blog, seks analny, oralny, lizanie cipki, kajdanki

Myślę, że każda para powinna spróbować seksu w kajdankach. Uczucie pełnego oddania się swojej połówce jest bardzo podniecające. Nie można uciec, odskoczyć, zmienić pozycji. Czujemy się bezpiecznie, bo robimy to z bliską osobą, jednak jesteśmy ograniczeni, skuci, związani. Nie da się tego symulować. Pielęgniarka uklękła przede mną. Miała ręce skute z tyłu i zrobiła mi loda. Niby mogła zrobić to samo zwyczajnie trzymając dłonie na pupie. Ale nie byłoby to aż tak podniecające...


Kajdanki i inne akcesoria BDSM można kupić w sklepie erotycznym:

http://www.seks-shop.com.pl/kajdanki.php?pro_id=3091&zlote_kajdanki_-_fetish_fantasy_gold