poniedziałek, 15 lutego 2016

Męskie fryzury intymne - nie róbcie tego w domu!
Jakich fryzur absolutnie nie robimy?! Takich [poradnik erotyczny ze zdjęciami]

Poświęciłem się, swoją dumę i wizerunek, by powiedzieć wszystkim czytelnikom - nie róbcie tego w domu! Fryzury intymne, czyli różne wzorki mogą wyglądać fajnie na ciele kobiety. Widywałem nawet naklejki z kryształków przyklejane na kobiece łono. Widywałem tatuaże z henny na kobiecych wzgórkach - nie zawsze, ale dość często wyglądały ładnie lub zniewalająco. Wzorek na męskim podbrzuszu nie wygląda ładnie, choć jest zniewalający. Zwala z nóg. Ze śmiechu.

W tajemnicy przed pielęgniarką udałem się do łazienki i chwyciłem maszynkę do golenia. Stworzyłem najbardziej męski wzorek jaki przyszedł mi do głowy - kwadrat o szerokości mojej męskości. Taka pseudo brazylijska depilacja. Ok, może nie jest to tragedia dużego kalibru, ale zdecydowanie trzeba przyznać, że mężczyźni nie powinni kombinować w sferze intymnej. Na zero - ok, przystrzyżone - ok, wzorek - nie ok.

U mnie słowo droższe od pieniędzy, skoro obiecałem czytelnikom bloga wzorek na męskim podbrzuszu - z obietnicy się wywiązuję.


Tak sobie myślę, że gdybyśmy mieli konto na facebooku z milionem lajków, po publikacji tego zdjęcia zostałby jeden. Mojej pielęgniarki. I to tylko z litości. I dlatego, że jest moją kobietą.