piątek, 30 sierpnia 2013

Cipka i miód
zlizywanie słodkości z ciała kobiety [opowiadanie erotyczne]

Poszłaś na dyżur. Wczoraj nie pozwoliłem ci zasnąć, więc i ja wstałem o szóstej. Dwanaście plus dwie godziny samotności. Przecież pielęgniarka nie powinna odstępować od łóżka pacjenta na dłużej niż godzinę. Szpital powinien płacić mi za każdy twój nocny dyżur, tytułem: „przykro nam, że nie mógł pan przytulić pielęgniarki przed zaśnięciem”. Jesteś bezcenna, więc jak tu wystawić szpitalowi fakturę na nieskończoność. I jak odliczyć od niej dwadzieścia i trzy procent vat? Matematycznie – wyjdę na zero. A szpital i tak będzie zadłużony. O ironio!

Jest sobota. Posprzątam mieszkanie, ugotuję sobie obiad – może zrobię coś tematycznego – niech będą to nadziewane grzybkiem MUSZELKI, a rozwijając pomysł – makaron muszelki nadziewany pieczarkami, żółtym serem i szczypiorkiem, zapiekany w sosie śmietankowym do miękkości.

Gdybyś była w domu, przygotowałbym obiad z tobą. Mógłbym nadziać twoją muszelkę moim grzybkiem. Na początku muszelka byłaby sucha i mała – taki jest przecież makaron. Grzybek byłby twardy – bo grzybki z natury są twarde. Trzeba włożyć nieco pracy, by otrzymać sos. Sos wlewamy do wnętrza. Po kilku minutach grzybek mięknie a muszelka robi się wilgotna i nabrzmiała.
Bon apetit!

Stojąc w kuchni pomyślałem, że miałem już nie piec ci ciastek. Tak mi mówiłaś. Ale mogę przecież zrobić kilka dla siebie. A zrobię ich dokładnie dwa razy więcej niż jestem w stanie zjeść. Zostanie ich połowa. Jesteś połową NAS, więc zostawię ci ich dokładnie połowę. Słowa dotrzymałem i nie upiekłem ich dla ciebie, a dla siebie. Ale zjeść możesz, bo przecież – cudze nie tuczy.

Tak sobie myślę, że gdybyś była w domu nie byłoby ciastek. Po obiedzie ja i moja pielęgniarka obejrzelibyśmy film, a po seansie przyszedłby czas na deser.
Masz ochotę na miód? Słodki, zdrowy, gęsty miód? Uklęknij na łóżku, wypnij pupę i zamknij oczy.
Czujesz coś chłodnego na kości ogonowej? Coś płynnego, co ścieka od krzyża, po pupie, aż do warg. Jeśli nie będę działał, miód poplami pościel. Myślę, że powinienem przysunąć język do cipki i zlizać go. Najpierw umyję językiem łechtaczkę. Najlepszy będzie do tego koniuszek języka. Kilkukrotne. Wolno i szybko. Już jest czysta.

Teraz umyję wejście pochwy. Przesunę język w górę i w dół, w górę i w dół. Wsunę go w ciebie. Nie smakujesz miodem. Czuję smak kobiety na języku. Jesteś mokra. Co ty na to, bym spróbował osuszyć twoje wnętrze? Myślisz, że kilkukrotne włożenie języka pomoże? A jeśli nie, to wsunę w ciebie środkowy palec. I obliżę.

Nie wiem, może robię coś źle. Cały czas jesteś mokra.
Wewnętrzne i zewnętrzne wargi nadal pokryte są miodem. Wewnętrzne spróbuję wyczyścić wsuwając je do moich ciepłych ust. Zewnętrzne umyje mój gorący języczek. Zajmę się każdym milimetrem twojego ciała. Każdym zakamarkiem, wzgórkiem, szparką. A na koniec przesunę język od cipki do kości ogonowej. Dwa razy, dla pewności.

Jesteś już czysta. Połóż się na plecach i rozchyl nogi.
Ups, ale ze mnie niezdara, znów rozlałem miód na twoim łonie. Wolisz pójść pod prysznic, czy mam go z ciebie zlizać? To drugie? Dobrze moja pielęgniarko.
Całuję łechtaczkę. Pojawił się pierwszy skurcz. Czuję to trzymając dłonie na twoich biodrach. Wejście pochwy drży. Wylewa się z ciebie wilgoć. Czuję na języku posmak spermy, którą wtłoczyłem w ciebie dwie godziny wcześniej. I miód.
Westchnęłaś.
Mam nadzieję, że będziesz krzyczeć.
Wbiłaś mi paznokcie w nadgarstek. Boli. Podniecająco boli.
Skupiłem się na łechtaczce. Wsunąłem w ciebie dwa palce.
Mięśnie pochwy mocno zaciskają się.
Rytmicznie drżą.
Czuję, że jesteś jeszcze bardziej śliska w środku.
Nie przestaję.
Czuję jak napina się twoje ciało!
Nagle mięśnie rozluźniły się.
Uśmiechnęłaś się. Robisz tak po orgazmie.
Pocałunkami wędruję w górę ciebie. Całuję cię mocno w usta. I kładę przy tobie.
Z cipki nadal wycieka wilgoć.

P.S. Dziś nie ma cię w domu, więc zrobimy to wszystko w niedzielę.
P.S.2 Zostawiłaś mi w łóżku koronkowe białe majtki pachnące tobą. Na pewno nie przez przypadek niegrzeczna dziewczynko.
P.S.3 Może zrobimy dział Masturbacja ? Jestem bardziej niż pewien, że blog jaimojapielegniarka.blogspot.com potrzebuje taki dział :)