piątek, 1 maja 2015

Seksowna kobieca koronkowa bielizna body Obsessive Amarone
na mojej pielęgniarce [test - recenzja - opinia]

Ja po prostu nie wiem co mam napisać. Body Obsessive Amarone jest seksowne, bardzo ładnie wykonane i jest dostępne w dwóch rozmiarach - wierzcie lub nie, ale tyle miałem do powiedzenia na temat bielizny. Co tu więcej napisać?

Ta sytuacja jest potwierdzeniem, że bez natchnienia trudno napisać dobrą recenzję czy opowiadanie. Potrzebna jest muza. Moją muzą od zawsze jest pielęgniarka. Tym razem ubrała się w koronkowe body Obsessive Amarone.

Siedzę w salonie, z laptopem na kolanach. Jest sobota. Podzieliliśmy się obowiązkami. Ja piszę recenzję bielizny, ona sprząta pokój. Gdy skończymy - idziemy do sypialni zabawić się. Najpierw praca, potem przyjemność. Postawiła mi warunek - w obawie przed utratą natchnienia, będę mógł ją zerżnąć dopiero po napisaniu recenzji. Czyli ja siedzę i piszę, a moja pielęgniarka chodzi po pokoju w seksownym koronkowym body, które... nie zasłania cipki.


W Polsce przyjęła się nazwa body, choć może to rodzić problemy przy wyszukiwaniu w internecie. Chcę body - bieliznę, a większość wyników to body - ludzkie ciało. Dlatego zamiennie warto używać określenia bodysuit.

Seksowna kobieca koronkowa bielizna - body Obsessive Amarone [test - recenzja - opinia]

Gdy zajmuję się nowym i ciekawym dla mnie tematem, muszę zasięgnąć więcej informacji. Jestem ciekawskim typem i nie tylko opowiadania erotyczne mi w głowie. Body wywodzi się ze stroju (bielizny) o nazwie trykot, który używany jest w balecie, gimnastyce. Spopularyzowała go francuska akrobatka Jules Leotard w połowie dziewiętnastego wieku. Body i trykot to jednoczęściowy strój, który zakrywa biust, brzuch i miejsca intymne. No dobra, kto wchodzi na blog erotyczny by widzieć takie słowa? Body zakrywa piersi, brzuszek i cipkę. Z natury ma być funkcjonalne lub funkcjonalne i seksowne.

seksowne koronkowe body obsessive amarone, opinia, cena, blog

Body może być bawełniane, zastępujące bieliznę codzienną. Jest praktyczne, ponieważ w odróżnieniu od koszulki - nie będzie zawijało się w połączeniu ze spodniami. W sprzedaży są też koszule-body, które u góry wyglądają jak elegancka koszula, tylko sprytnie połączona z majtkami. Po drugiej stronie znajdziemy seksowne body koronkowe, które nadal jest funkcjonalne i możemy założyć je do pracy. Jeszcze dalej znajdziemy body kategorii erotycznej, i właśnie takie jest Obsessive Amarone. Zauważcie, że nic nie zakrywa cipki i pupy pielęgniarki. Do pracy raczej się nie nadaje, chociaż... kto tam wie co siedzi w głowie mojej pielęgniarki. Pod mundurkiem-sukienką nikt by nie zauważył.

body obsessive amarone, blog erotyczny, opowiadanie erotyczne, sex

Body różni się od trykotu jeszcze jednym bardzo (ale to bardzo) istotnym szczegółem. W kroku znajdziemy haftki lub zatrzaski, które pozwolą rozpiąć body i skorzystać kobiecie z toalety. Ten kto robił siusiu w jednoczęściowym stroju kąpielowym wie, że jest to trudne i nawet nieco ryzykowne.
Zaskoczyła mnie informacja, że body jest strojem damskim... i męskim.  Jakoś nie wyobrażam sobie mojego ciała w takim stroju. I nie, nie liczcie, że przetestuję męskie body.

Seksowna kobieca koronkowa bielizna - body Obsessive Amarone [test - recenzja - opinia]

Jak wygląda body Obsessive Amarone na amatorskich zdjęciach? Zdjęcia producenta są przepiękne, ale to co możemy zarzucić wszystkim producentom bielizny to zbyt profesjonalny wygląd zdjęć i modelek. Zdjęcia bielizny powinny być robione w naturalnym świetle, bez poprawek w programie graficznym. Tylko wtedy każdy klient miałby pewność co dokładnie dostanie. Albo jeszcze inaczej - wtedy każda kobieta dokładnie wiedziałaby jak bielizna będzie wyglądać na niej! Uważam, że to napędziłoby sprzedaż.

recenzje bielizny, testy, obsessive amarone, sex

Moja pielęgniarka wielokrotnie rezygnowała z zakupu bielizny w internecie z powodu uczucia: ok, śliczny komplet, ale nie mogę ocenić jak to będzie wyglądało w rzeczywistości. A jeśli się napalę, a po otwarciu paczki mi się nie spodoba? I tym sposobem każdy zakup lub moja propozycja kończyła się na oglądaniu, fantazjowaniu i zamknięciu okna przeglądarki. Po bieliznę szliśmy do sklepu stacjonarnego.

blog erotyczny, opowiadanie, bielizna, body, koronkowe, czarne

Dlatego nasze zdjęcia bielizny erotycznej będą realistyczne, robimy je w naturalnym świetle, którego czasem brakuje w pokoju. I ktoś z was może pomyśleć, że nie przyłożyliśmy się do zdjęć, że mogliśmy bardziej się postarać, że zdjęcia na erotycznym blogu są bardziej artystyczne...
Ale idea jest taka, żeby zdjęcia były prawdziwe. Jeśli kupicie komplet Obsessive Amarone, to otrzymacie body wyglądające dokładnie jak na pielęgniarce. W recenzjach bielizny będziemy zwracali uwagę na detale, które również uwiecznimy na fotografiach.

Rozmiarówka udostępniona przez producenta:

obsessive amarone, body, bodysuit, kupić, opinia, zdjęcia

Długi wstęp poprzedził to co najważniejsze - opis koronkowego body Obsessive Amarone, na który czekacie. Bieliznę wykonano w 92% z poliestru, czyli przeźroczystą część na brzuchu i na plecach oraz koronkowe dekoracje. Pozostałe 8 procent wypełnia elastan, czyli jak nazwa wskazuje - tkanina elastyczna, odpowiedzialna za idealne ułożenie koronkowej bielizny na ciele.

erotyczne zdjęcia body, pielęgniarka w body, pielęgniarka w mundurku

Czytelnicy nie widzieli jeszcze na blogu erotycznym tak prześwitującej bielizny erotycznej. No cóż, w Obsessive Amarone przed wzrokiem mężczyzny nie ukryje się absolutnie NIC! Mało tego, że przeźroczysty materiał to ok. 80% powierzchni bielizny. Pozostałe 20% pokrywa czarno-amarantowa koronka.

pielęgniarka w bieliźnie, opowiadanie erotyczne, blog, obsessive

Wystarczy spojrzeć na biust, by zauważyć zerkające na nas sutki. Jest to body z otwartym krokiem. Bardzo efektowne, choć szkoda, że w sprzedaży nie ma wersji tradycyjnej, z haftkami. O fragmencie zakrywającym cipkę nie napiszę nic. Sami spójrzcie...

body bez kroku, body otwarte, obsessive

W opisie producenta czytam: miseczki w całości wykonane z czarującej koronki ozdobionej amarantowym haftem - myślę, że każdy czytający recenzję mężczyzna, w tym ja kilka dni temu, zapyta - a co to do cholery jest amarantowy haft? Pielęgniarka podeszła, zbliżyła biust do mojej twarzy i powiedziała: to co nie jest czarne, to właśnie amarant. Po czym z wypiętą pupą uprzątnęła stolik. Amarant jest kolorem łączącym w sobie czerwień i róż. Choć ja po męsku (znając trzy kolory) stwierdzam, że to róż.
Ramiączka są regulowane. Niezależnie od wzrostu można dopasować body do figury.

erotyczny blog, opowiadanie body, bielizna, koronkowa

Ocena pielęgniarki:
W tej cenie body Obsessive Amarone to rewelacyjny kawałek bielizny. Jest piękne, bardzo dobrze skrojone, seksowne, ślicznie wykonane i wykończone. Wystarczyło spojrzeć jak pacjent patrzy na mnie. Kochaliśmy się bez zdejmowania. Wiele razy. Obecnie to jego i moja ulubiona bielizna sypialniana :) Wiem, że opowiadania erotyczne z jednej nocy właśnie się piszą :)


Koronkowe body Obsessive Amarone można zamówić w internetowym sklepie  a opowiadanie erotyczne o koronkowym body (klasycznym, czerwonym, koronkowym) można przeczytać tutaj.

najlepsze opowiadania erotyczne, recenzje i testy koronkowej bielizny erotycznej