środa, 17 sierpnia 2016

Wizyta w saunie - powinniśmy ogolić się całkiem czy zostawić jak jest?
Kobieca i męska fryzura intymna w miejscu publicznym [poradnik erotyczny]

Nasza czytelniczka zadała bardzo ciekawe pytanie poruszające istotną kwestię. Brzmi ono: Polecisz fryzury dla mnie i narzeczonego? Wybieramy się pierwszy raz do sauny. Powinniśmy ogolić się całkiem czy zostawić jak jest? Ja wiem, że można oczekiwać jedynej słusznej odpowiedzi, wzorca, gotowca. Ale takiego nie ma. Byliśmy kilka razy na plaży nudystów i wiele razy w saunie. Co zauważyliśmy? Polecam poczytać moje obserwacje i historie erotyczne ze zdjęciami. Dla tych, którzy nie chcą czytać i oglądać fotek - panuje różnorodność. Każdy z nas jest inny, co innego nam się podoba i co innego podoba się naszym partnerom. Zatem widzieliśmy kobiety, a inni widzieli moją pielęgniarkę wydepilowaną w stylu hollywoodzkim, młode kobiety często chodziły po plaży wydepilowane po francusku a starsze panie nie przejmowały się włosami i pokazywały się tak jak natura je stworzyła. Były i sytuacje odwrotne. Ubierając się patrzysz na to co ci się podoba, w czym czujesz się komfortowo i żeby wyglądać ładnie, prawda? Pomyśl jaka fryzura najbardziej ci się podoba, zrób ją i idźcie spędzić miło czas. Tylko to się liczy, bo na plaży nudystów czy w saunie to twój jedyny ubiór.

W 21 rozdziale książki erotycznej znalazł się fragment mojej rozmowy z pielęgniarką. Przytoczę go, bo to obrazuje to co myślę w tej chwili, w roku 2016, co oczywiście może się kiedyś zmienić. Ja ci powiem jak to wygląda ze strony mężczyzny. Widząc ogoloną cipkę na plaży, pomyślałbym że dziewczyna dba o siebie, lubi mieć gładki wzgórek przy czym przed wyjściem na plażę zrobiła szastu-prastu. Ot pozbyła się włosów z cipki. Natomiast cienki paseczek lub trójkącik, to moim męskim zdaniem fryzura mająca zwrócić uwagę. Taki wzgórek jest bardziej erotyczny dla mężczyzny, ponieważ kobieta specjalnie wycinała element ozdobny żeby go pokazać innym. Paseczek jako przedłużenie kształtu cipki, szparki, jest dla mnie ekstremalnie seksowny. 


Dlatego napiszę, że polecam i moja pielęgniarka w tym roku będzie nosiła na wzgórku cienki paseczek, innymi słowy - wydepiluje się po brazylijsku. My chodzimy do sauny w okresie chłodu. Lato powoli kończy się, nadejdzie mokra jesień i mroźna zima, a my co dwa lub trzy tygodnie uciekamy w gorące objęcia sauny. Słowo się rzekło - powyżej  dodałem pas startowy na cipce mojej kobiety, który zobaczą saunowicze. Kto wie, może i jedno z was?
 
Mężczyźni w miejscach publicznych również prezentują pełen przegląd fryzur. Nie powinno to dziwić. Ja preferują krótko nad penisem i gładko pod penisem. Myślę, że najlepiej pokaże to zdjęcie. Jednak jest jeden warunek - jeśli twój partner nie chce się golić w tym miejscu, będzie się czuł źle, albo bardziej nagi niż jest - niech zostawi busz.

Dla niezdecydowanych podrzucam pomysły ze zdjęciami:


Mojej pielęgniarce wpadła do głowy pikantna myśl. Ciekawe czy któryś z czytelników odwiedzający saunę widząc parę z takimi fryzurami intymnymi odważyłby się zapytać - to wy piszecie na blogu erotycznym jaimojapielęgniarka? Raz takie pytanie już padło w naszym kierunku. W naszym domu. Z ust Moniki. Bardzo dobrze znacie nasze intymne miejsca, myślę że sytuacja jest mało prawdopodobna, jednak nie można jej wykluczyć.