wtorek, 8 kwietnia 2014

Penetracja cipki jest lepsza niż masturbacja [ankieta erotyczna]

W pierwszej ankiecie bloga jaimojapielegniarka.blogspot.com zagłosowaliście następująco.

Mój ulubiony typ pieszczot:
  • Pierwsze miejsce: Penetracja cipki
  • Drugie miejsce: Seks oralny
  • Trzecie miejsce: Seks analny
  • Czwarte miejsce: Masturbacja

Mój pacjent i ja lubimy...
Sami wiecie co lubimy i o czym piszemy najwięcej :)

Zapraszamy do głosowania w nowej ankiecie. Jest to ankieta wielokrotnego wyboru. Gdybyśmy zapomnieli o jakiejś opcji - dajcie znać w komentarzu.
Gdybyście nie widzieli ankiety w telefonie lub tablecie - przełączcie widok na klasyczny (na dole bloga).

W nagrodę (dla nas seks, dla was opowiadanie) zrobimy coś niegrzecznego i opiszę każdy szczegół. Mój pacjent skończy na mnie lub we mnie - zależnie od wyniku ankiety :)