piątek, 13 lutego 2015

Masturbator z silikonu Tenga Egg Clicker
najtańsza sztuczna cipka na blogu erotycznym [test - recenzja - opinia]

Przy okazji testu masturbatora Tenga Rolling Head Cup wspominałem, że producent oferuje tanie, małe i interesujące jajeczka do masturbacji Tenga Egg i obiecałem, że poświęcimy im osobną recenzję. Przed wami podróżny masturbator na każdą kieszeń - Tenga Egg Clicker. Niespotykany kształt i rozmiar, mnóstwo wersji do wyboru i sporo przyjemności.

Ponieważ nie wytrzymałem do sesji zdjęciowej i rozpakowałem jajko, musicie zadowolić się zdjęciem producenta.

Masturbator z silikonu Tenga Egg Clicker [test - recenzja - opinia]

Odpakowanie polega tak naprawdę na zdjęciu folii z plastikowego jajka. Jest to również gwarancja, że towar jest nowy i nieużywany. Twarda skorupka chroni delikatne wnętrze i jest futerałem ułatwiającym przechowywanie i przenoszenie zabawki. Niepozorny wygląd, niewielkie wymiary (53 mm średnicy i 70 mm wysokości) i lekkość (48 gramów!) sprawiają, że jest to doskonały kompan podczas podróży. Podczas kolejnego wyjazdu wrzucę jajko do kosmetyczki.

tani masturbator, jak zrobić masturbator

Obieranie jajeczka.

tenga, sztuczna cipka, pochwa, wagina, cipa, dupa, buzia

blog erotyczny, opowiadanie masturbator, cipka, seks

Zaletą masturbatorów Tenga Egg jest różnorodność. Wypustki przyjmują formę kuleczek, większych kropek, fal, zygzaków, trójkątów, siatek a nawet serduszek. Seria podzielona jest na sześć podstawowych modeli, które zmysłowo i bardziej delikatnie pobudzają męskość (Tenga Egg Wavy, Tenga Egg Clicker, Tenga Egg Spider, Tenga Egg Twister, Tenga Egg Stepper, Tenga Egg Silky), sześć wersji mocno pobudzających, z twardszego silikonu, o nazwie jajka na twardo (Tenga Egg Thunder, Tenga Egg Crater, Tenga Egg Misty, Tenga Egg Cloudy, Tenga Egg Shiny, Tenga Egg Surfer) i specjalna wersja Tenga Egg Lovers, w czarnej skorupce z serduszkami. Sporą część gamy produktów prezentuje poniższe zdjęcie.

seks oralny, seks analny, seks w cipkę, pochwę, blog erotyczny, opowiadania

Jajka Tenga wykonane są z mlecznego silikonu. Są też wersje specjalne z krystalicznego silikonu, w którym będzie widać poruszającą się męskość. To działa pobudzająco na kobietę. Na pielęgniarkę działa. Materiał, z którego zrobiono masturbator Tenga Egg Clicker to... mistrzostwo. Mięciutki, o konsystencji żelowo-silikonowej, nie-sa-mo-wi-cie rozciągliwy. I jakie możliwości zabawy daje.
Według producenta Egg Clicker można nasunąć na 500 ml butelkę. To daje wyobrażenie jak rozciągliwy jest silikon i gwarantuje, że nawet właściciele dużych przyrodzeń mogą korzystać z masturbatora.

Struktura wewnętrzna na zdjęciu producenta.

jaki masturbator kupić? tani, najlepszy, jak używać?

A tak wygląda jajco wywinięte na drugą stronę.

jaki masturbator męski polecacie? blog erotyczny, recenzja, test masturbatora

Mimo niewielkiej ceny, i niewielkiego rozmiaru masturbatora, producent zdołał wsunąć do środka saszetkę z żelem nawilżającym. Fajnie. Po zakupie można od razu zacząć zabawę. Wystarczy odrobinę żelu wcisnąć do środka jajka, odrobinę rozsmarować na główce męskości i nasunąć.

blog erotyczny ja i moja pielęgniarka blogspot, opowiadania, test, recenzja

Przypominam, że akcesoria z żelu, silikonu, silikonu medycznego i cyberskóry można nawilżać tylko lubrykantami na bazie wody. Jeśli masz pod ręką krem, wazelinę albo olej rzepakowy - użyj ich do posmarowania rąk, twarzy i usmażenia frytek, ale nie do zabawy w łóżku. Domowe sposoby nawilżania zakończą się zepsuciem każdej zabawki erotycznej, która przyjmie formę żelowo-kleistej papki.

masturbator tenga, najlepszy, jaki wybrać, polecacie, blog erotyczny ja i moja pielęgniarka

Czyszczenie zabawki jest dziecinnie proste. Należy wywinąć na lewą stronę, osuszyć wstępnie ręcznikiem papierowym lub papierem toaletowym. Zimną wodą z mydłem umyć i następnie opłukać w ciepłej wodzie. Osuszyć i włożyć do skorupki. 

Zabawa z pielęgniarką wyglądała tak...

Zdjęła ubranie. Miała na sobie bieliznę. Ręką doprowadziła mnie do erekcji, nałożyła żel i nasunęła jajko na główkę penisa. Chwyciła Tenga Egg trzema palcami, delikatnie i zaczęła obracać dłonią raz w lewą, raz w prawą stronę. Zmysłowo i delikatnie. Ale właśnie takie pieszczoty doprowadzają do erotycznego szaleństwa i mocnego orgazmu. Później przechylała na boki. Mijały długie minuty, a ja nie wiedziałem co ze sobą zrobić. Miałem ochotę by przyspieszyła, zrobiła to mocniej, a w jej głowie siedział plan powolnego doprowadzania mnie do ekstazy. Ku jej zadowoleniu cel osiągnęła.

Tengę Egg można obracać, ściskać, rozciągać. Można robić wszystko aby dotrzeć do wytrysku. Absolutnie wszystko. Tylko wyobraźnia was ogranicza. Można chwycić jajeczko i poruszać dłonią. Pielęgniarka trzymała nieruchomo masturbator, a ja poruszałem biodrami. Takie maleństwo, a taka duża przyjemność. W stosunku do ceny - zasłużona dyszka.


Jajko Tenga Egg czeka na ciebie tutaj
blog z opowiadaniami erotycznymi