poniedziałek, 2 lutego 2015

Pieszczoty analne
męska pupa i masażer prostaty [poradnik erotyczny]

Temat wkładania czegokolwiek do męskiej pupy jest trudny. Jedni powiedzą, że wstydliwy, drudzy że to wkładanie kija w mrowisko. A my z pielęgniarką podejmujemy każdy temat. Ciekawi nas życie erotyczne i erotyczno-medyczne. 

A co jeśli powiem wam, że... można osiągnąć wytrysk bez dotykania męskości? I bez wzwodu!

Czuję, że tekst mogą czytać trzy typy osobowości. 
  • Entuzjasta - którego ciekawi działanie masażera prostaty, zastanawiał się nad kupnem, może nawet posiada takowy i szuka nowości.
  • Neutralny, który może nie interesował się tematyką analną, ale nie mówi NIE! i tekst albo zachęci go do eksperymentów z prostatą, albo utwierdzi w przekonaniu, że to nie jest dla niego. W tej grupie mogą znaleźć się kobiety... a to dlatego, że panie po prostu nie mają prostaty i nie jest to akcesorium erotyczne dla nich.
  • Przeciwnik zabaw z prostatą, który krzyknie: ty pedale i już nigdy nas nie odwiedzi. Taką postawę szanuję, bo każdy ma prawo do wyrażania swojego zdania, jednak jeśli nie ciekawi go aspekt erotyczny, to powinna zainteresować go strona zdrowotna. Szczególnie, że za kilka lat, gdy pojawią się problemy ze wzwodem i oddawaniem moczu, lekarz i tak odwiedzi jego siedzenie. Ja wolę masturbator niż palec lekarza. 


    Bohaterem erotycznych i medycznych kwestii życia mężczyzny będzie masażer prostaty NMC Ebony Prostate Massager.

    Mimo coraz bogatszego życia erotycznego z moją pielęgniarką, a mam na myśli seks w różnych miejscach, różnorodną bieliznę, pozycje, dodanie zabawek erotycznych, dzielenie się z wami naszymi łóżkowymi zabawami i fantazje o trójkątach i czworokątach, nigdy nie przyszło mi na myśl, by wkładać coś w siebie. Nie oznacza to, że byłem przeciwnikiem, ot zwyczajnie nie myślałem o swojej pupie jako elemencie związanym z erotyką.
    Gdy pojawiła się propozycja przetestowania korka analnego i masażera prostaty, stwierdziłem: eeeee, jakoś nie widzę potrzeby by coś tam wkładać, nie mówię nie, ale... - tutaj zabrakło mi dobrego argumentu. Pielęgniarka powiedziała: chyba nie doceniasz jego możliwości. Myśl błądziła mi po głowie przez kilka kolejnych dni. I wiecie co? Przecież jeśli wsunę w siebie korek lub masażer to nie utracę męskości (która jest w głowie i czynach), nie umrę, nie zachoruję, czyli nie spotka mnie nic negatywnego. Ewentualnie nic nie poczuję i na tym zakończę przygodę analną. W innym przypadku, może mi się to spodobać, więc znów urozmaicimy nasze życie erotyczne, a na dodatek wpłynę pozytywnie na zdrowie. Napisałem do sexshopu i kilka dni później korek analny i masażer prostaty leżały w sypialni.

    Podobno w recenzjach i felietonach nie powinno się umieszczać puenty na początku. Bo nikt nie przeczyta całości. Jednak postąpię inaczej, ponieważ przyznam, że wnikając w temat głębiej, z osoby nastawionej neutralnie, zostałem entuzjastą. Zabawy z prostatą są fenomenalne! 

    Orgazm, który zapewnił mi korek analny jest niesamowity, jedyny w swoim rodzaju, niezastąpiony i już po pierwszym razie wiedziałem, że nie będzie to moja ostatnia zabawa z gadżetem tego typu. 
    Wytrysk u mężczyzn jest wynikiem stymulacji penisa. Można to robić na różne sposoby, ale zasada działania jest ta sama. Kończy się skurczami i wystrzeleniem kilkunastu kropli spermy. 

    Sperma może wypływać z męskości, można poczuć drżenie w kroczu i pomyśleć: chcę więcej! Bez dotykania penisa i co więcej - bez wzwodu.

    O co w tym wszystkim chodzi?
    Masaż gruczołu krokowego, zwany dojeniem prostaty lub dojeniem stercza, to znana od wielu lat i stosowana przez urologów metoda poprawiająca przepływ krwi w prostacie. Ponieważ dojenie i stercz nie brzmią erotycznie, pozostańmy przy nazwie - masaż prostaty. Zabieg usuwa nadmiar płynu nasiennego, będącego nośnikiem plemników. Jego nadmiar, który powoduje zwiększenie ciśnienia w gruczole i zwiększenie napięcia mięśni krocza, nie jest dobry dla zdrowia. Seks lub masturbacja nie usunie go w całości.

    Masaż prostaty można wykonać samemu lub przy udziale partnerki. Warto omówić wcześniej tę kwestię. O wiele wygodniej dla nas samych i dla partnerki, będzie użycie masażera prostaty. Wibrator nie poradzi sobie z dotarciem do punktu P. Wibrator punktu G (damski) jest już bardziej zbliżony do anatomii mężczyzny, jednak to nadal nie jest odpowiednie narzędzie. Masażery prostaty są mocniej wygięte i są krótsze. W pupę, czy to kobiecą czy męską, nie wolno wkładać przedmiotów długich. Dlatego korki analne i masażery prostaty z reguły nie przekraczają 12 centymetrów. Wspominałem kiedyś o esicy. To na nią trzeba uważać.

    * * * * * * * * * * * *
    W piątek opublikujemy obszerny test, pod tytułem Masażer prostaty NMC Ebony Prostate Massager. Pacjent wkładał w siebie zabawkę a ja przyglądałam się i masowałam cipkę oczekując na jego orgazm.