poniedziałek, 23 marca 2015

Zmysłowe erotyczne zdjęcie penisa
jak wygląda moja męskość z ogolonym podbrzuszem? [opowiadanie erotyczne]

Nasza czytelniczka napisała intrygujący komentarz i wysłała na naszego maila erotyczne zdjęcie swojej cipki. 
Drogi pacjencie chciałabym zobaczyć ZMYSŁOWE erotyczne zdjęcie Twojego penisa bez wzwodu ze ściągniętym napletkiem. W naturalnej pozycji, leżącego. Pokaż mi jak wyglądasz TAM ogolony do zera jeśli jest to możliwe. Podniecają mnie mężczyźni ogoleni z gładkim podbrzuszem, aż chce się pójść krok dalej.
Wasze opowiadania erotyczne są klasą samą w sobie. Zapytasz co dostaniesz w zamian? Zerknij na maila wysłałam Ci swoje zdjęcie. Ogolona cipka. Chcę Twojego penisa, fiuta, kutasa w takiej samej pozycji z opuszczonymi bokserkami. Tylko nie publikujcie mojego, wstydzę się. 4 Your eyes only.

Gorąco Was pozdrawiam :******
Co na to pielęgniarka? - zapytacie.


Otóż moja pielęgniarka stwierdziła: no pokaż go jej, skoro tak chce zobaczyć. Zarówno zdjęcie cipki, gładziutkiej, wydepilowanej z wargami przypominającymi niewielkiego motylka, jak i słowa mojej kobiety, zachęcającej do pokazania męskości dziewczynie, której nie znamy, zadziałały na mnie podniecająco. Poczułem mrowienie w kroczu i głowie. Widzieliście mnóstwo naszych prywatnych fotek, jednak patrzenie na cipkę czytelniczki i spełnienie jej erotycznej fantazji to zupełnie inne doznanie. Nie wiem na ile był to przypadek, a na ile celowe działanie, ale opuszczone na uda białe majteczki są seksowne. Pielęgniarka, która lubi patrzeć na tę formę intymnych fotografii zrobiła się mokra. Ciekawi nas, czy robiąc swoje selfie również byłaś mokra?

Erotyczne zdjęcie mojego penisa jest niemal identyczne jak intymne zdjęcie cipki czytelniczki. Ujęcie, kadrowanie, pozycja ciała, a nawet ułożenie bielizny. Chciałaś zdjęcie erotyczne w bokserkach, jednak dla zachowania podobieństwa założyłem białe slipki. Skoro podniecają cię mężczyźni, którzy golą swoje penisy, przed chwilą przyciąłem włosy łonowe na zero. Pielęgniarka ucieszyła się z widoku mojej nowej fryzury intymnej.  Czuję, że za chwilę jej języczek dotknie każdy centymetr mojego krocza. I męskość wsunie się głęboko w usta. Zawsze ma ochotę na seks oralny po moim wyjściu z łazienki.

P.S. Teraz już wiecie jak wygląda mój kutas bez włosów intymnych i w stanie spoczynku.
P.S.2 Mówiliśmy, że spełniamy życzenia czytelników :)