sobota, 3 października 2015

Jaka wielkość zadowoli nasze czytelniczki i czytelników?
Nie za duży, nie za mały - słownik erotyczny

Oto efekt mojej pracy i snu mojej pielęgniarki. Postanowiliśmy stworzyć słownik erotyczny, choć prawidłowo i po polskiemu mówiąc jest to słownik terminów / pojęć / definicji erotycznych. Wymyśliłem ja, zrobiliśmy wspólnie szkielet a ja spisałem wszystko na kartki bloga erotycznego. Ponieważ ja sypiam w nocy, dzielę życie na pracę i dom, więc moim zadaniem było stworzenie słownika erotycznego. Moja pielęgniarka niestety do pracy i domu musi doliczyć kilka godzin na sen przed i po nocnych dyżurach. 

Teraz dowód rzeczowy - odwróciłem się i zrobiłem zdjęcie. Siedziałem zgarbiony na łóżku z laptopem na kolanach. A tak wygląda pielęgniarka podczas weekendowej drzemki (po nocce). Widok jak zwykle zachęcił mnie do pracy. Czarne body i ta dupka...


A tak po prawdzie to chodziło o to, by pielęgniarka spała i w tym czasie nie macała mnie po kroczu, nie wyciągała penisa z bokserek i nie gwałciła wzrokiem. A tak bardziej po prawdzie chodziło o to bym to ja nie macał jej po cipce i biuście.

Tych kilka godzin luzu wykorzystałem do napisania kilkudziesięciu definicji związanych z erotyką, medycyną i naszymi opowiadaniami erotycznymi. Nie jest to dzieło skończone. Cały czas będą pojawiały się nowe hasła i będziemy rozbudowywać istniejące. Założenie jest takie, by dostarczyć wam (i nam) nieco wiedzy, rozśmieszyć i traktować seks tak jak traktowany być powinien - z uśmiechem i luzem. Definicje stworzyliśmy od podstaw, zatem próżno szukać takich w internecie.