poniedziałek, 25 maja 2015

To wasz blog erotyczny?!
Dodacie na bloga zdjęcie mojej cipki i tyłeczka? [cz.3][opowiadanie i zdjęcie erotyczne]

Nie będę pisał dużo, niech Monika aka Dziewczyna Ratownika wyjaśni wszystko. Imiona zamieniłem na tradycyjne pielęgniarka i pacjent z wiadomych względów :) Zgodnie z prośbą zdjęcie erotyczne naszej (nie mojej, a naszej) pielęgniarki Moniki przerobiłem i dodałem na bloga.
Zdjęcie robione pralką z aparatem 0.5 megapiksela dlatego taka jakość i jeszcze mi urwało pół pośladka. Ważne że dziurki widac. Tylko nie proście o inne ujęcie bo zrobiłam trzydzieści zanim moglam wybrać to jedno.
Skoro już odkryłam Waszego bloga, bzyknęliśmy się, zostawiłam Wam majtki (przyjmijmy ze przypadkiem) i Pacjent postanowił opisać nasz trójkącik stojąc dziś rano przed lustrem nabrałam odwagi i zrobilam sobie zdjęcie. Pielęgniarko powiedz proszę Pacjentowi by wyretuszował foteczkę żeby nie wyróżniała się z tłumu Waszych. Przerobiłam na szare w picasie i nie wiem co dalej. Dodajcie foto na bloga i treśc maila. Byle szybko zanim się rozmyślę. Liczę na komentarze które mnie zachęcą lub zniechęcą do robienia zdjeć.


Opowiadania erotyczne z pielęgniarką Moniką: