wtorek, 5 maja 2015

Masturbacja w szpitalu.
Dyżur w seksownej bieliźnie i mundurku [opowiadanie erotyczne][zdjęcie penisa]

Nie zauważyłem, że pielęgniarka poszła do pracy a z szuflady zniknęło body Obsessive i kuleczki gejszy. O ile brak kulek waginalnych mnie nie dziwi, ponieważ bardzo często chodzi w nich do pracy, tak erotyczne koronkowe body nie było elementem pielęgniarskiego stroju. Chyba, że w erotycznych fantazjach.
Do dzisiaj! I mam na to dowody w postaci ememesów. Napiszę o tym opowiadanie erotyczne, a co?!

Jest 3 maja. Pielęgniarka ma dyżur, lecz szczęśliwie dla niej wielu pacjentów opuściło szpital. Święta kościelne i państwowe to okres większego luzu na oddziale. Choć nie jest to regułą. Gdy moja pielęgniarka jest w pracy piszę opowiadania erotyczne. Jest to dla mnie wzmożony czas pracy na blogu.

SMS, Pielęgniarka, 3 maja, g.10.31
Zgadnij czego nie ma w mojej szufladzie z bielizną, a jest teraz na mnie? :-*
SMS, Pacjent, 3 maja, g.10.37
Myślałem, że masz na myśli któreś stringi, ale wszystkie są. Nie ma nowego body ;-)
MMS, Pielęgniarka, 3 maja, g.10.50
Bingo! [zdjęcie]
Pielęgniarka miała na sobie biały mundurek, w formie sukienki, który wielokrotnie występował w naszych opowiadaniach erotycznych. Na zdjęciu stała przed lustrem w toalecie, w rozpiętym mundurku, a pod nim zobaczyłem znane mi (i wam) body. Kto jeszcze nie czytał recenzji niech zobaczy jak bardzo zasłania ono cipkę. Poszedłem na parę minut do łazienki, wziąłem maszynkę do golenia... i wysłałem wiadomość.

MMS, Pacjent, 3 maja, g.11.27
Zobacz co mi zrobiłaś ;-) :-*

SMS, Pielęgniarka, 3 maja, g.11.35
Jaki ładny, masz :-* w główkę. Wiesz, że mogłabym się na niego nadziać bez zdejmowania mundurka i body?
SMS, Pacjent, 3 maja, g.11.38
To dziś masz taki spokój, że ci penis w głowie i bzykanko?
SMS, Pielęgniarka, 3 maja, g.11.45
Jesteśmy we dwie i mamy pięciu leżących pacjentów, reszta wypisana i wróci jutro.
Wyobraź sobie, że seksowna młoda pielęgniarka, która ma na sobie dopasowany do ciała mundurek, zajmuje się tobą. Poranna toaleta, leki, chwila rozmowy, zmiana pościeli. Robi to bez podtekstów erotycznych, ponieważ ma swojego prywatnego pacjenta w domu i jest profesjonalistką w swoim zawodzie. Aż trudno wyobrazić sobie, że pod mundurkiem, ładna i seksowna, ale nie epatująca erotyzmem pielęgniarka, ma na sobie body z wyciętym krokiem. Ma nagą cipkę. Ładną, pachnącą i pewnie nieco wilgotną cipkę. Gdyby się pochyliła widoczna byłaby nawet druga dziurka.

Siadłem nagi na łóżku, z laptopem na kolanach i zacząłem pisać słowa, które właśnie czytasz. Patrząc na klawiaturę widziałem swojego sterczącego penisa. Super sytuacja, pielęgniarka podnieca mnie, nie mam się jak rozładować, więc powstaną kolejne opowiadania erotyczne na bloga.

SMS, Pielęgniarka, 3 maja, g.12.58
Gdy idę korytarzem czuję, jak wiatr podwiewa mi cipkę. Czuję, że jestem tam mokra, wargi ślizgają się w tak przyjemny sposób.
SMS, Pacjent, 3 maja, g.13.00
Znów mi stanął. Zacząłem pisać opowiadanie. Teraz parę razy się dotknąłem. Masuję go myśląc jak teraz pięknie pachniesz tam na dole.
SMS, Pielęgniarka, 3 maja, g.13.38
Myśl o swojej pielęgniarce, że wkładasz w nią męskość i się spuszczasz. Kiedyś zrobimy to przed pracą i cały dzień będę nosiła w sobie twoje nasienie :-*
SMS, Pacjent, 3 maja, g.13.48
I co ja mam teraz zrobić?
SMS, Pielęgniarka, 3 maja, g.14.23
Pobaw się moimi majteczkami. Pobudzaj się, ale nie kończ, poczekaj na mnie.
SMS, Pielęgniarka, 3 maja, g.14.29
Zadzwonię za godzinę. Myśl o mojej cipce.

Pielęgniarka zamknęła się w toalecie i zadzwoniła do mnie. Mówiła ściszonym głosem. Kazała mi usiąść nago na sofie i nasunąć na kutasa masturbator. Najgłębiej jak potrafię. Wziąłem najlepszą sztuczną cipkę, czyli Fleshlight. Moja pielęgniarka stała oparta o ścianę, z podciągniętym mundurkiem i prawą ręką na cipce. W lewej trzymała telefon. Słyszałem szybszy oddech, wiedziałem, że właśnie w szpitalu robi sobie palcówkę. Podniecenie było tak wielkie, kumulowało się we mnie godzinami, że nawet nie musiałem poruszać masturbatorem.
- Ja już po - usłyszałem.
- Ja jeszcze potrzebuję chwili - odpowiedziałem.
- Pomyśl, że moje palce pachną teraz cipką. Wkładam je do buzi - słyszałem jak mówiła cicho.
- Mmmm...
- Wyobraź sobie, że chodzę po szpitalu w seksownej bieliźnie, gdybyś tu był i leżał na łóżku to bym ci obciągnęła.

- Już? - zapytała po chwili ciszy z mojej strony.
- Tak.
- Który użyłeś?
- Jesse Jane.
- No ładnie, ja tu pracuje, a ty spuszczasz się w cipkę Jesse Jane... - zaśmiała się - przyjedz po mnie o 19.
- Będę, żeby mi ktoś ciebie nie ukradł.