wtorek, 8 września 2015

Pokaż nam swojego kutasa - erotyczne zdjęcia penisa
Akt trzeci (i ostatni?) [opowiadanie erotyczne]

Podniecające komentarze czytelniczek zachęciły mnie do ogolenia penisa, a pielęgniarkę zachęciły do zrobienia mi fotek. Pierwsza część erotycznej historii opisana jest tutaj. Kamyk uruchomił lawinę kolejnych komentarzy, dzięki czemu powstała druga część z dwoma zdjęciami. Myślę, że tę serię opowiadań erotycznych zakończę specjalnym zdjęciem.

Buka chyba się nawróciła: bylam przeciwniczka golenia miejsc intymnych u mezczyzn dopoki nie zobaczylam tego djecia :-):-) z kolei Anonimowa czytelniczka złożyła propozycję trudną do odrzucenia: wylizalabym tego boskiego kutasika:-) Mmmm, az zrobilam sie wilgotna na sama mysl. Wyobraziliśmy sobie co Taranka będzie robiła ze swoją cipką: oj Pacjencie jaka miła niespodzianka po urlopie, moja cipka dziś nie pośpi paluszki pójdą w ruch [...] Za każdym razem coraz bardziej pobudzacie moją fantazję. Po słowach Anonimowej dziewczyny: lizałabym pieprzyk oj lizała. Tak długo aż by zszedł. Nawet jakby nie zszedł to i tak bym lizała ^^ usiadłem z wrażenia na sofie. Moja pielęgniarka wzięła aparat, odsłoniła nabrzmiałą męskość i kilkoma ruchami dłoni doprowadziła do pełnej erekcji.


Wiecie co jest fajnego w prowadzeniu bloga erotycznego? My podniecamy was i wy podniecacie nas. Fajnie, że nas odwiedzacie i jesteście tak niegrzeczni w myślach i słowach :)